dc.contributor.advisor | Trojan, Václav | |
dc.creator | Mitasová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-06-23T09:44:22Z | |
dc.date.available | 2017-06-23T09:44:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/85402 | |
dc.description.abstract | (česky): Diplomová práce Role zahraničních studijních pobytů budoucích učitelů se zabývá tím, jakou roli může mít zahraniční studijní pobyt u budoucího učitele, které oblasti profesní přípravy pobytem mohou být nejvíce ovlivněny. V teoretické části práce popisuje studium v zahraničí a program Erasmus. Dále se zabývá se osobností učitele, jeho kompetencemi a pedagogickými dovednostmi. Praktická část je věnována konkrétním zahraničním studijním pobytům vybraných studijních programů, analýze jejich studijních plánů a míře možného vlivu na budoucí učitele | cs_CZ |
dc.description.abstract | (in English): The master's thesis The Role of Studying Abroad for Future Teachers deals with the impact of an international study visit on prospective teachers and identifies areas of their professional training which can be affected most. The theoretical part of the thesis expands on studying abroad and the Erasmus Programme. It also deals with the teacher's personality, their competencies and pedagogical skills. The practical part of the thesis is devoted to specific international study visits within selected academic fields; it also analyses the respective study plans and estimates the extent of their possible influence on future teachers. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | PROGRAM ERASMUS | cs_CZ |
dc.subject | OSOBNOST UČITELE | cs_CZ |
dc.subject | ZAHRANIČÍ | cs_CZ |
dc.subject | STUDIJNÍ POBYT | cs_CZ |
dc.subject | CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ | cs_CZ |
dc.subject | ERASMUS PROGRAMME | en_US |
dc.subject | TEACHER'S PERSONALITY | en_US |
dc.subject | ABROAD | en_US |
dc.subject | STUDY ABROAD | en_US |
dc.subject | LIFE LONG EDUCATION | en_US |
dc.title | Role zahraničních studijních pobytů budoucích učitelů | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-23 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 148577 | |
dc.title.translated | Role of study abroad for future teachers | en_US |
dc.contributor.referee | Veteška, Jaroslav | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | (česky): Diplomová práce Role zahraničních studijních pobytů budoucích učitelů se zabývá tím, jakou roli může mít zahraniční studijní pobyt u budoucího učitele, které oblasti profesní přípravy pobytem mohou být nejvíce ovlivněny. V teoretické části práce popisuje studium v zahraničí a program Erasmus. Dále se zabývá se osobností učitele, jeho kompetencemi a pedagogickými dovednostmi. Praktická část je věnována konkrétním zahraničním studijním pobytům vybraných studijních programů, analýze jejich studijních plánů a míře možného vlivu na budoucí učitele | cs_CZ |
uk.abstract.en | (in English): The master's thesis The Role of Studying Abroad for Future Teachers deals with the impact of an international study visit on prospective teachers and identifies areas of their professional training which can be affected most. The theoretical part of the thesis expands on studying abroad and the Erasmus Programme. It also deals with the teacher's personality, their competencies and pedagogical skills. The practical part of the thesis is devoted to specific international study visits within selected academic fields; it also analyses the respective study plans and estimates the extent of their possible influence on future teachers. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |