Show simple item record

Reflecting advertisment in pre-school education
dc.contributor.advisorKafková, Helena
dc.creatorSialini, Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-21T09:44:36Z
dc.date.available2017-06-21T09:44:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85129
dc.description.abstractBakalářská práce se jmenuje "Reflexe reklamy v předškolním vzdělávání" a zabývá se dětskou reklamou s důrazem na vliv televizní reklamy na dětského spotřebitele a vypracováním závěrů pro učitele v mateřské škole. Teoretická část vychází z odborných didaktických, výtvarně teoretických a psychologických textů, zabývá se vznikem reklamy, její tvorbou a formami reklama. Dále také dětskou reklamou. V praktické části práce zkoumá některé případy účinků televizní reklamy na dětského spotřebitele. Zkoumání je prováděno prostřednictvím výzkumných sond - dotazník, rozhovor a výtvarná řada. Praktická část je rozdělena do dvou částí. Obě části vycházejí z teoretických východisek. Z výsledků šetření a v souladu s teoretickými východisky je sestaven soubor doporučení pro pedagogiky předškolního věku. KLÍČOVÁ SLOVA Předškolní věk, vizuální gramotnost, reklama, výtvarné činnosti, vnímání, tvorba.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelory work "Reflexe reklamy v předškolním vzdělávání" is focused on the theme of advertising in pre-school marketing with conotations to my conclusions developed for pedagogical employees in pre-matery schools. The theoretical part is based on texts, which are defined by the art-didactical-psychological literature applied to develope of advertise making and its forms and advertisement focused on children. The practical part of the bachelory work is based on percieveng impacts of the TV advertisements implied on children consumers. The research was being made by the research sonds - questionaire, interview and art queue. The practical part is difered to two parts which are based on theoretical solutions. The basis of the bachelory work are established on conclusions, which are usable for recent pedagogical studies. KEYWORDS Pre-school education, visual literacy, advertising, visual education, perception, visual art.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjectvizuální gramotnostcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectvýtvarné činnostics_CZ
dc.subjectvnímánícs_CZ
dc.subjecttvorbacs_CZ
dc.subjectpre-school educationen_US
dc.subjectvisual literacyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectvisual educationen_US
dc.subjectperceptionen_US
dc.subjectvisual arten_US
dc.titleReflexe reklamy v předškolním vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-25
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId174215
dc.title.translatedReflecting advertisment in pre-school educationen_US
dc.contributor.refereeNovotná, Magdalena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se jmenuje "Reflexe reklamy v předškolním vzdělávání" a zabývá se dětskou reklamou s důrazem na vliv televizní reklamy na dětského spotřebitele a vypracováním závěrů pro učitele v mateřské škole. Teoretická část vychází z odborných didaktických, výtvarně teoretických a psychologických textů, zabývá se vznikem reklamy, její tvorbou a formami reklama. Dále také dětskou reklamou. V praktické části práce zkoumá některé případy účinků televizní reklamy na dětského spotřebitele. Zkoumání je prováděno prostřednictvím výzkumných sond - dotazník, rozhovor a výtvarná řada. Praktická část je rozdělena do dvou částí. Obě části vycházejí z teoretických východisek. Z výsledků šetření a v souladu s teoretickými východisky je sestaven soubor doporučení pro pedagogiky předškolního věku. KLÍČOVÁ SLOVA Předškolní věk, vizuální gramotnost, reklama, výtvarné činnosti, vnímání, tvorba.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelory work "Reflexe reklamy v předškolním vzdělávání" is focused on the theme of advertising in pre-school marketing with conotations to my conclusions developed for pedagogical employees in pre-matery schools. The theoretical part is based on texts, which are defined by the art-didactical-psychological literature applied to develope of advertise making and its forms and advertisement focused on children. The practical part of the bachelory work is based on percieveng impacts of the TV advertisements implied on children consumers. The research was being made by the research sonds - questionaire, interview and art queue. The practical part is difered to two parts which are based on theoretical solutions. The basis of the bachelory work are established on conclusions, which are usable for recent pedagogical studies. KEYWORDS Pre-school education, visual literacy, advertising, visual education, perception, visual art.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV