Využití prvků dramaterapie u dětí předškolního věku ohrožených sociálním vyloučením
Applying elements of dramatherapy on preschool children that are at risk of social exclusion
dc.contributor.advisor | Valešová Malecová, Barbara | |
dc.creator | Kolářová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-08-16T10:00:32Z | |
dc.date.available | 2017-08-16T10:00:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84999 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | dramateraphy | en_US |
dc.subject | preschool age | en_US |
dc.subject | social exclusion | en_US |
dc.subject | social disadvantage in education | en_US |
dc.subject | preschool club | en_US |
dc.subject | dramatherapheutical programme | en_US |
dc.subject | dramaterapie | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | sociální vyloučení | cs_CZ |
dc.subject | sociální znevýhodnění | cs_CZ |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | předškolní klub | cs_CZ |
dc.subject | dramaterapeutický program | cs_CZ |
dc.title | Využití prvků dramaterapie u dětí předškolního věku ohrožených sociálním vyloučením | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-29 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 176151 | |
dc.title.translated | Applying elements of dramatherapy on preschool children that are at risk of social exclusion | en_US |
dc.contributor.referee | Mlčková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 002141099 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021410990106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [18095]
Theses