dc.contributor.advisor | Vaňková, Petra | |
dc.creator | Zscherp, Rudolf | |
dc.date.accessioned | 2017-06-19T09:58:25Z | |
dc.date.available | 2017-06-19T09:58:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84892 | |
dc.description.abstract | This diploma thesis addresses use of cloud computing and collaborative presentation tools in ICT education in schools. It also devotes to representative applications and their evaluation and indetifies key questions which help to chose suitable application to education. Questionnaire survey evaluates application among students and proposes activities that are effective with use of these tools. This work tracks activity of students with collaborative tools and evaluates their engagement in education. Action research watches students and their work in order to evaluate engagement in education process. | en_US |
dc.description.abstract | Tato závěrečná práce se zabývá využitím technologií cloud computingu a kolaborativních prezentačních nástrojů ve výuce ICT na školách. Věnuje se vybraným aplikacím a jejich hodnocením a identifikuje klíčové otázky, které pomáhají vybrat vhodnou aplikaci do výuky. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje jejich využití mezi žáky a navrhuje takové aktivity, pro které jsou tyto nástroje efektivní. Akčním výzkumem práce sleduje práci žáků s těmito nástroji a vyhodnocuje jejich zapojení ve výuce. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | cloud computing | cs_CZ |
dc.subject | kolaborace | cs_CZ |
dc.subject | prezentace | cs_CZ |
dc.subject | sdílení | cs_CZ |
dc.subject | práce online | cs_CZ |
dc.subject | cloud computing | en_US |
dc.subject | collaboration | en_US |
dc.subject | presentation | en_US |
dc.subject | sharing | en_US |
dc.subject | online work | en_US |
dc.title | Využití kolaborativních prezentačních nástrojů ve výuce informačních technologií | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-29 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 158761 | |
dc.title.translated | Aplication of collaborative presentation tools in ICT education | en_US |
dc.contributor.referee | Lapeš, Jakub | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologies | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologies | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato závěrečná práce se zabývá využitím technologií cloud computingu a kolaborativních prezentačních nástrojů ve výuce ICT na školách. Věnuje se vybraným aplikacím a jejich hodnocením a identifikuje klíčové otázky, které pomáhají vybrat vhodnou aplikaci do výuky. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje jejich využití mezi žáky a navrhuje takové aktivity, pro které jsou tyto nástroje efektivní. Akčním výzkumem práce sleduje práci žáků s těmito nástroji a vyhodnocuje jejich zapojení ve výuce. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis addresses use of cloud computing and collaborative presentation tools in ICT education in schools. It also devotes to representative applications and their evaluation and indetifies key questions which help to chose suitable application to education. Questionnaire survey evaluates application among students and proposes activities that are effective with use of these tools. This work tracks activity of students with collaborative tools and evaluates their engagement in education. Action research watches students and their work in order to evaluate engagement in education process. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |