Zobrazit minimální záznam

Possibilities of Application of Constructivist Approaches within the Teaching of ICT at Elementary (Grammar) School
dc.contributor.advisorŠtípek, Jiří
dc.creatorFeber, Martin
dc.date.accessioned2017-06-19T09:56:07Z
dc.date.available2017-06-19T09:56:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84881
dc.description.abstractKey topic of this diploma thesis is study of possibilities of applying constructivist approaches in teaching information and communication technologies (ICT) subject at Czech elementary school (equivalent of K-12). More specified at 1st to 4th grade of multi-year grammar school. The paper maps current situation in education of ICT skills and it consists of theoretical part and action research. Theoretical basis is focused on constructivist pedagogy and includes suggestions, general principles and specific principles for teaching of ICT - computer graphics. These suggestions are verified by action research within ICT lessons.en_US
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ve výuce informatiky. Zahrnuje hlavní teoretická východiska konstruktivismu včetně souboru doporučení, principů a principů pro výuku vybraného oboru informatiky. Tyto teoretická východiska ověřuje akčním výzkumem v rámci praktické výuky počítačové grafiky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectkonstruktivismuscs_CZ
dc.subjectinformatikacs_CZ
dc.subjectpočítačová grafikacs_CZ
dc.subjectaplikace konstruktivismucs_CZ
dc.subjectakční výzkumcs_CZ
dc.subjectgymnáziumcs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectConstructivismen_US
dc.subjectComputer scienceen_US
dc.subjectComputer graphicsen_US
dc.subjectApplication of constructivismen_US
dc.subjectAction researchen_US
dc.subjectGrammar schoolen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectInformation and Communication Technologiesen_US
dc.subjectAction researchen_US
dc.subjectElementary schoolen_US
dc.titleMožnosti aplikace konstruktivistických přístupů v rámci výuky informatických předmětů na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-29
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId162643
dc.title.translatedPossibilities of Application of Constructivist Approaches within the Teaching of ICT at Elementary (Grammar) Schoolen_US
dc.contributor.refereeRambousek, Vladimír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologiesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologiecs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologiesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ve výuce informatiky. Zahrnuje hlavní teoretická východiska konstruktivismu včetně souboru doporučení, principů a principů pro výuku vybraného oboru informatiky. Tyto teoretická východiska ověřuje akčním výzkumem v rámci praktické výuky počítačové grafiky.cs_CZ
uk.abstract.enKey topic of this diploma thesis is study of possibilities of applying constructivist approaches in teaching information and communication technologies (ICT) subject at Czech elementary school (equivalent of K-12). More specified at 1st to 4th grade of multi-year grammar school. The paper maps current situation in education of ICT skills and it consists of theoretical part and action research. Theoretical basis is focused on constructivist pedagogy and includes suggestions, general principles and specific principles for teaching of ICT - computer graphics. These suggestions are verified by action research within ICT lessons.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV