Show simple item record

Work with a group of beginners in drama education
dc.contributor.advisorMarušák, Radek
dc.creatorStará, Veronika
dc.date.accessioned2017-09-05T12:58:38Z
dc.date.available2017-09-05T12:58:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84744
dc.description.abstractNáplní diplomové práce je otevírání světa dramatické výchovy skupině dětí mladšího školního věku, která nemá s DV žádné zkušenosti. Cílem teoretické části je připravit čtenáře na specifika práce se začátečnickou skupinou v dramatické výchově a na vytvoření plánu cílů pro určitou skupinu. Cílem praktické části je připravit plán cílů na jedno pololetí školního roku pro danou začátečnickou skupinu a zhodnotit, zda byl plán vhodný, do jaké míry se stanovené cíle podařilo naplnit a případně jaké změny a proč v plánu nastaly. Praktická část obsahuje konkrétní lekce a jejich reflexe po realizaci, zaznamenává vývoj skupiny a změny v plánu. Práce tak přináší pro čtenáře teoretická východiska pro práci se začátečnickou skupinou v dramatické výchově, plán cílů pro konkrétní skupinu a možnosti jeho naplňování.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses opening a world of drama education to a group of young learners who are unexperienced at DE. The theoretical part aims to prepare readers to understand a beginner class specifics same as working with aim planning for a particular group of students. In the practical part of the thesis I construct one semester plan of aims for concrete collective of students and assess if the plan was made appropriately, if the goals were achieved and what changes must have been done to adjust the plan to real conditions. Furthermore, the practical part offers tips of lessons and their reflections and it maps development of the study group. Overall aim of the thesis is to bring to a reader theoretical background of working with a DE class of beginners, plan of goals for concrete group and its fulfilling.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectDrama educationen_US
dc.subjectgroup of beginnersen_US
dc.subjectgoal planningen_US
dc.subjectgoal reflectionen_US
dc.subjectgroup dynamicsen_US
dc.subjectyoung learnersen_US
dc.subjectdramatická výchovacs_CZ
dc.subjectzačátečnická skupinacs_CZ
dc.subjectplánování výukycs_CZ
dc.subjectskupinová dynamikacs_CZ
dc.subjectmladší školní věkcs_CZ
dc.titlePráce se začátečnickou skupinou v dramatické výchověcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-24
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId174922
dc.title.translatedWork with a group of beginners in drama educationen_US
dc.contributor.refereeFerklová, Alžběta
dc.identifier.aleph002140394
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNáplní diplomové práce je otevírání světa dramatické výchovy skupině dětí mladšího školního věku, která nemá s DV žádné zkušenosti. Cílem teoretické části je připravit čtenáře na specifika práce se začátečnickou skupinou v dramatické výchově a na vytvoření plánu cílů pro určitou skupinu. Cílem praktické části je připravit plán cílů na jedno pololetí školního roku pro danou začátečnickou skupinu a zhodnotit, zda byl plán vhodný, do jaké míry se stanovené cíle podařilo naplnit a případně jaké změny a proč v plánu nastaly. Praktická část obsahuje konkrétní lekce a jejich reflexe po realizaci, zaznamenává vývoj skupiny a změny v plánu. Práce tak přináší pro čtenáře teoretická východiska pro práci se začátečnickou skupinou v dramatické výchově, plán cílů pro konkrétní skupinu a možnosti jeho naplňování.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis focuses opening a world of drama education to a group of young learners who are unexperienced at DE. The theoretical part aims to prepare readers to understand a beginner class specifics same as working with aim planning for a particular group of students. In the practical part of the thesis I construct one semester plan of aims for concrete collective of students and assess if the plan was made appropriately, if the goals were achieved and what changes must have been done to adjust the plan to real conditions. Furthermore, the practical part offers tips of lessons and their reflections and it maps development of the study group. Overall aim of the thesis is to bring to a reader theoretical background of working with a DE class of beginners, plan of goals for concrete group and its fulfilling.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV