dc.contributor.advisor | Marušák, Radek | |
dc.creator | Stará, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-09-05T12:58:38Z | |
dc.date.available | 2017-09-05T12:58:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84744 | |
dc.description.abstract | Náplní diplomové práce je otevírání světa dramatické výchovy skupině dětí mladšího školního věku, která nemá s DV žádné zkušenosti. Cílem teoretické části je připravit čtenáře na specifika práce se začátečnickou skupinou v dramatické výchově a na vytvoření plánu cílů pro určitou skupinu. Cílem praktické části je připravit plán cílů na jedno pololetí školního roku pro danou začátečnickou skupinu a zhodnotit, zda byl plán vhodný, do jaké míry se stanovené cíle podařilo naplnit a případně jaké změny a proč v plánu nastaly. Praktická část obsahuje konkrétní lekce a jejich reflexe po realizaci, zaznamenává vývoj skupiny a změny v plánu. Práce tak přináší pro čtenáře teoretická východiska pro práci se začátečnickou skupinou v dramatické výchově, plán cílů pro konkrétní skupinu a možnosti jeho naplňování. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis focuses opening a world of drama education to a group of young learners who are unexperienced at DE. The theoretical part aims to prepare readers to understand a beginner class specifics same as working with aim planning for a particular group of students. In the practical part of the thesis I construct one semester plan of aims for concrete collective of students and assess if the plan was made appropriately, if the goals were achieved and what changes must have been done to adjust the plan to real conditions. Furthermore, the practical part offers tips of lessons and their reflections and it maps development of the study group. Overall aim of the thesis is to bring to a reader theoretical background of working with a DE class of beginners, plan of goals for concrete group and its fulfilling. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Drama education | en_US |
dc.subject | group of beginners | en_US |
dc.subject | goal planning | en_US |
dc.subject | goal reflection | en_US |
dc.subject | group dynamics | en_US |
dc.subject | young learners | en_US |
dc.subject | dramatická výchova | cs_CZ |
dc.subject | začátečnická skupina | cs_CZ |
dc.subject | plánování výuky | cs_CZ |
dc.subject | skupinová dynamika | cs_CZ |
dc.subject | mladší školní věk | cs_CZ |
dc.title | Práce se začátečnickou skupinou v dramatické výchově | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-24 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 174922 | |
dc.title.translated | Work with a group of beginners in drama education | en_US |
dc.contributor.referee | Ferklová, Alžběta | |
dc.identifier.aleph | 002140394 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Náplní diplomové práce je otevírání světa dramatické výchovy skupině dětí mladšího školního věku, která nemá s DV žádné zkušenosti. Cílem teoretické části je připravit čtenáře na specifika práce se začátečnickou skupinou v dramatické výchově a na vytvoření plánu cílů pro určitou skupinu. Cílem praktické části je připravit plán cílů na jedno pololetí školního roku pro danou začátečnickou skupinu a zhodnotit, zda byl plán vhodný, do jaké míry se stanovené cíle podařilo naplnit a případně jaké změny a proč v plánu nastaly. Praktická část obsahuje konkrétní lekce a jejich reflexe po realizaci, zaznamenává vývoj skupiny a změny v plánu. Práce tak přináší pro čtenáře teoretická východiska pro práci se začátečnickou skupinou v dramatické výchově, plán cílů pro konkrétní skupinu a možnosti jeho naplňování. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis focuses opening a world of drama education to a group of young learners who are unexperienced at DE. The theoretical part aims to prepare readers to understand a beginner class specifics same as working with aim planning for a particular group of students. In the practical part of the thesis I construct one semester plan of aims for concrete collective of students and assess if the plan was made appropriately, if the goals were achieved and what changes must have been done to adjust the plan to real conditions. Furthermore, the practical part offers tips of lessons and their reflections and it maps development of the study group. Overall aim of the thesis is to bring to a reader theoretical background of working with a DE class of beginners, plan of goals for concrete group and its fulfilling. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021403940106986 | |