Show simple item record

Evaluation of primary prevention program Boys and Girls Plus
dc.contributor.advisorPavlas Martanová, Veronika
dc.creatorFrombergerová, Anna
dc.date.accessioned2017-06-13T09:12:45Z
dc.date.available2017-06-13T09:12:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84725
dc.description.abstractTitle: The evaluation of primary prevention program Boys and Girls Plus Author: Bc. Anna Frombergerová Department: Psychology Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Abstract: The thesis evaluates the Boys and Girls Plus primary drug prevention programme that was carried out at elementary and secondary schools throughout the Czech Republic. The programme ran concurrently in eight European countries. The thesis processes, evaluates, and interprets the data collected by the project organizers for the Czech Republic. The theoretical part of the thesis describes the Boys and Girls Plus project, its progress, and implementation. It also addresses the various approaches to the evaluation of primary prevention programmes and examines their effectiveness in practice. The empirical part of the thesis evaluates the data collected from the project participants (over 600 pupils/students and 27 teachers). Students filled in attitude questionnaires both before and after the intervention and they also commented directly on the Boys and Girls Plus programme itself. Their answers were subject to quantitative processing. Teachers provided their feedback after the programme implementation; their responses were processed using a combination of qualitative and qualitative methods. The evaluation focuses in particular...en_US
dc.description.abstractNázev: Evaluace primárně preventivního programu Boys and Girls Plus Autor: Bc. Anna Frombergerová Katedra: Psychologie Vedoucí práce: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Abstrakt: V rámci diplomové práce byla provedena evaluace primárně preventivního programu Boys and Girls Plus, který se realizoval v České republice na základních a středních školách. Program probíhal současně v osmi evropských zemích. V diplomové práci jsou zpracována, vyhodnocena a následně interpretována data za Českou republiku, která byla shromážděna realizátory projektu. V teoretické části je popsán samotný projekt Boys and Girls Plus, jeho průběh a realizace. Teoretická část se také věnuje různým přístupům k evaluaci primárně preventivních programů a zkoumání efektivity programů v praxi. V empirické části jsou vyhodnocena získaná data od účastníků projektu (přes 600 žáků a 27 vyučujících). Žáci vyplňovali postojové dotazníky před a po intervenci, dále hodnotili samotný program Boys and Girls Plus. Jejich výpovědi se zpracovávaly kvantitativně. Metodici prevence se vyjadřovali po realizaci programu, jejich výpovědi jsou zpracovány kvalitativní i kvantitativní metodou. Evaluace se zaměřovala především na zhodnocení efektivnosti programu vzhledem k vytyčeným cílům tvůrců programu. Klíčová slova: Primární prevence, evaluace,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPrimární prevencecs_CZ
dc.subjectevaluacecs_CZ
dc.subjectefektivitacs_CZ
dc.subjectzávislostcs_CZ
dc.subjectužívání drojcs_CZ
dc.subjectadolescencecs_CZ
dc.subjectzdravý životní stylcs_CZ
dc.subjectprimary preventionen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectaddictionen_US
dc.subjectdrug useen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.titleEvaluace primárně preventivního programu Boys and Girls Pluscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-23
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId174494
dc.title.translatedEvaluation of primary prevention program Boys and Girls Plusen_US
dc.contributor.refereeČermáková, Markéta
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Evaluace primárně preventivního programu Boys and Girls Plus Autor: Bc. Anna Frombergerová Katedra: Psychologie Vedoucí práce: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Abstrakt: V rámci diplomové práce byla provedena evaluace primárně preventivního programu Boys and Girls Plus, který se realizoval v České republice na základních a středních školách. Program probíhal současně v osmi evropských zemích. V diplomové práci jsou zpracována, vyhodnocena a následně interpretována data za Českou republiku, která byla shromážděna realizátory projektu. V teoretické části je popsán samotný projekt Boys and Girls Plus, jeho průběh a realizace. Teoretická část se také věnuje různým přístupům k evaluaci primárně preventivních programů a zkoumání efektivity programů v praxi. V empirické části jsou vyhodnocena získaná data od účastníků projektu (přes 600 žáků a 27 vyučujících). Žáci vyplňovali postojové dotazníky před a po intervenci, dále hodnotili samotný program Boys and Girls Plus. Jejich výpovědi se zpracovávaly kvantitativně. Metodici prevence se vyjadřovali po realizaci programu, jejich výpovědi jsou zpracovány kvalitativní i kvantitativní metodou. Evaluace se zaměřovala především na zhodnocení efektivnosti programu vzhledem k vytyčeným cílům tvůrců programu. Klíčová slova: Primární prevence, evaluace,...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The evaluation of primary prevention program Boys and Girls Plus Author: Bc. Anna Frombergerová Department: Psychology Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Abstract: The thesis evaluates the Boys and Girls Plus primary drug prevention programme that was carried out at elementary and secondary schools throughout the Czech Republic. The programme ran concurrently in eight European countries. The thesis processes, evaluates, and interprets the data collected by the project organizers for the Czech Republic. The theoretical part of the thesis describes the Boys and Girls Plus project, its progress, and implementation. It also addresses the various approaches to the evaluation of primary prevention programmes and examines their effectiveness in practice. The empirical part of the thesis evaluates the data collected from the project participants (over 600 pupils/students and 27 teachers). Students filled in attitude questionnaires both before and after the intervention and they also commented directly on the Boys and Girls Plus programme itself. Their answers were subject to quantitative processing. Teachers provided their feedback after the programme implementation; their responses were processed using a combination of qualitative and qualitative methods. The evaluation focuses in particular...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV