Zobrazit minimální záznam

Social Service's Satisfaction Research
dc.contributor.advisorKřížová, Eva
dc.creatorRovná, Miroslava
dc.date.accessioned2020-08-19T11:34:27Z
dc.date.available2020-08-19T11:34:27Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84571
dc.description.abstractThe satisfaction with the service is the essential part of system of quality and the main resource of my thesis. In the theoretical part I summarise certain knowledge of quality and its systems, also knowledge about service and social services research. At the end of theoretical part of my thesis you can find a system of methods which are used in research in empirical part of this work. Standardized interview is used as a research way. The main aim of research is to verify methods written at the end of theoretical part. As the best method were chosen interview, focus group, opinion poll and method called "Beads" which uses the straight feedback. The output is made by model of the methods which can be used in process of satisfaction detection of social service users. The research was made in Senior's house Rožďalovice.en_US
dc.description.abstractSpokojenost uživatelů se službou jako nezbytná součást kvality poskytované služby je hlavním východiskem celé této práce. V teoretické části shrnuji poznatky o kvalitě a některých jejích systémech, zaměřuji se i na službu a výzkumy zjišťování spokojenosti se službou. Metody, které chci ověřit v rámci výzkumu, jsou podobněji zpracovány v závěru teoretické části. Praktická část objasňuje výzkum, který proběhl metodou standardizovaného rozhovoru a jehož hlavním cílem bylo ověřit, které z nabízených metod jsou uživateli služby nejlépe přijímány. Nejvíce preferovanou metodou byl rozhovor, skupinový rozhovor, anketa s následným rozhovorem a metoda Korálky, která je postavena na přímé zpětné vazbě. Výstupem celého výzkumu je model zjišťování spokojenosti uživatelů služby Domova Rožďalovice, který je možné zapracovat do stávajícího systému Standardů kvality sociálních služeb.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleZjišťování spokojenosti se služboucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-21
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId70940
dc.title.translatedSocial Service's Satisfaction Researchen_US
dc.contributor.refereeDrábková, Hana
dc.identifier.aleph001097745
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csSpokojenost uživatelů se službou jako nezbytná součást kvality poskytované služby je hlavním východiskem celé této práce. V teoretické části shrnuji poznatky o kvalitě a některých jejích systémech, zaměřuji se i na službu a výzkumy zjišťování spokojenosti se službou. Metody, které chci ověřit v rámci výzkumu, jsou podobněji zpracovány v závěru teoretické části. Praktická část objasňuje výzkum, který proběhl metodou standardizovaného rozhovoru a jehož hlavním cílem bylo ověřit, které z nabízených metod jsou uživateli služby nejlépe přijímány. Nejvíce preferovanou metodou byl rozhovor, skupinový rozhovor, anketa s následným rozhovorem a metoda Korálky, která je postavena na přímé zpětné vazbě. Výstupem celého výzkumu je model zjišťování spokojenosti uživatelů služby Domova Rožďalovice, který je možné zapracovat do stávajícího systému Standardů kvality sociálních služeb.cs_CZ
uk.abstract.enThe satisfaction with the service is the essential part of system of quality and the main resource of my thesis. In the theoretical part I summarise certain knowledge of quality and its systems, also knowledge about service and social services research. At the end of theoretical part of my thesis you can find a system of methods which are used in research in empirical part of this work. Standardized interview is used as a research way. The main aim of research is to verify methods written at the end of theoretical part. As the best method were chosen interview, focus group, opinion poll and method called "Beads" which uses the straight feedback. The output is made by model of the methods which can be used in process of satisfaction detection of social service users. The research was made in Senior's house Rožďalovice.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990010977450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV