dc.contributor.advisor | Pokorný, Jiří | |
dc.creator | Fapšo, Marek | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T12:28:41Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T12:28:41Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84419 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce sleduje dobu Aloise Klara (1763-1833) s důrazem na dějiny idejí. Primárně se zaměřuje na tři oblasti: dějiny náboženského myšlení, dějin jazyka a dějiny školského systému. Celkovým rámcem je snaha vytvořit analytický aparát pro studium doby, kterou ovládá koncept národního hnutí a počínajícího nacionalismu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Final thesis follows the destiny of Alois Klar (1763-1833) with the emphasis on the history of ideas. Primarily, it focuses on three realms: religion thinking, history of language and school system. The whole frame is based on an effort to create an alternative analytic concepts for studying the age of so called "National Movement". Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | národní obrození | cs_CZ |
dc.subject | osvícenství | cs_CZ |
dc.subject | romantismus | cs_CZ |
dc.subject | sociální péče | cs_CZ |
dc.subject | dějiny školství | cs_CZ |
dc.subject | 19. století | cs_CZ |
dc.subject | National Revival | en_US |
dc.subject | Enlightenment | en_US |
dc.subject | Romanticism | en_US |
dc.subject | Social Care | en_US |
dc.subject | History of Education | en_US |
dc.subject | 19th Century | en_US |
dc.title | Alois Klar (1763-1833). Mezi osvícenstvím a romantismem | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-12 | |
dc.description.department | Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 147655 | |
dc.title.translated | Alois Klar (1763-1833). Between the Enlightenment and Romanticism | en_US |
dc.contributor.referee | Hnilica, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 002103160 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - základy společenských věd | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Foundations of Humanities | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - základy společenských věd | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Foundations of Humanities | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce sleduje dobu Aloise Klara (1763-1833) s důrazem na dějiny idejí. Primárně se zaměřuje na tři oblasti: dějiny náboženského myšlení, dějin jazyka a dějiny školského systému. Celkovým rámcem je snaha vytvořit analytický aparát pro studium doby, kterou ovládá koncept národního hnutí a počínajícího nacionalismu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Final thesis follows the destiny of Alois Klar (1763-1833) with the emphasis on the history of ideas. Primarily, it focuses on three realms: religion thinking, history of language and school system. The whole frame is based on an effort to create an alternative analytic concepts for studying the age of so called "National Movement". Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021031600106986 | |