dc.contributor.advisor | Niubo, Marc | |
dc.creator | Tříletý, Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T12:03:28Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T12:03:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84315 | |
dc.description.abstract | Autor předkládané práce si klade za úkol prověřit použitelnost konceptu galantního stylu, jak je představen v pojednání Roberta Gjerdingena, Music in the Galant Style, 2007. Za hudební materiál, jejž se chce pokusit pomocí zmíněného konceptu analyzovat, si vybírá tři dochovaná sepolkra bakovského kantora Jiřího Ignáce Linka (1725- 1791). Důkladněji se zabývá též diplomovou prací Evy Tomandlové (1934-2010) z konce padesátých let, jejímž tématem byla řečená sepolkra. Při představování Gjerdingenova přístupu a jeho specifických možností si tak může vypomoci jeho porovnáním s metodou, kterou lze považovat za reprezentanta převládající analytické tradice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The author of the thesis wants to examine the applicability of the concept of galant style as presented by Robert Gjerdingen in his treatise Music in the Galant Style (2007). As a musical material which he wants to analyze by using the mentioned concept he chooses three extant sepolcros by a schoolmaster from Bakov nad Jizerou Jiří Ignác Linek (1725-1791). Further, he deals with a thesis by Eva Tomandlová (1934- 2010) written in the late 1950's that had these sepolcros as its subject. Thus, at presenting Gjerdingen's approach and its specific possibilities, the author can make use of comparison with a method which can be considered an exemplar of the prevailing analytical tradition. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | hudební analýza | cs_CZ |
dc.subject | oratorium | cs_CZ |
dc.subject | sepolkro | cs_CZ |
dc.subject | Gjerdingen | cs_CZ |
dc.subject | galantní styl | cs_CZ |
dc.subject | Čechy | cs_CZ |
dc.subject | 18. století | cs_CZ |
dc.subject | music analysis | en_US |
dc.subject | Gjerdingen | en_US |
dc.subject | the galant style | en_US |
dc.subject | oratorio | en_US |
dc.subject | Bohemia | en_US |
dc.subject | 18th century | en_US |
dc.subject | sepolcro | en_US |
dc.title | Analýza sepolker Jiřího Ignáce Linka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-06 | |
dc.description.department | Institute of Musicology | en_US |
dc.description.department | Ústav hudební vědy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 154635 | |
dc.title.translated | The analysis of sepolcri by Jiří Ignác Linek | en_US |
dc.contributor.referee | Gabrielová, Jarmila | |
dc.identifier.aleph | 002110709 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Hudební věda | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Musicology | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav hudební vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Musicology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Hudební věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Musicology | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Autor předkládané práce si klade za úkol prověřit použitelnost konceptu galantního stylu, jak je představen v pojednání Roberta Gjerdingena, Music in the Galant Style, 2007. Za hudební materiál, jejž se chce pokusit pomocí zmíněného konceptu analyzovat, si vybírá tři dochovaná sepolkra bakovského kantora Jiřího Ignáce Linka (1725- 1791). Důkladněji se zabývá též diplomovou prací Evy Tomandlové (1934-2010) z konce padesátých let, jejímž tématem byla řečená sepolkra. Při představování Gjerdingenova přístupu a jeho specifických možností si tak může vypomoci jeho porovnáním s metodou, kterou lze považovat za reprezentanta převládající analytické tradice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The author of the thesis wants to examine the applicability of the concept of galant style as presented by Robert Gjerdingen in his treatise Music in the Galant Style (2007). As a musical material which he wants to analyze by using the mentioned concept he chooses three extant sepolcros by a schoolmaster from Bakov nad Jizerou Jiří Ignác Linek (1725-1791). Further, he deals with a thesis by Eva Tomandlová (1934- 2010) written in the late 1950's that had these sepolcros as its subject. Thus, at presenting Gjerdingen's approach and its specific possibilities, the author can make use of comparison with a method which can be considered an exemplar of the prevailing analytical tradition. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav hudební vědy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021107090106986 | |