Zobrazit minimální záznam

XXX
dc.contributor.advisorŠvelch, Jaroslav
dc.creatorPšejová, Jitka
dc.date.accessioned2017-06-02T11:45:46Z
dc.date.available2017-06-02T11:45:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84234
dc.description.abstract(abstrakt) Hlavním cílem této diplomové práce je pojednání o fenoménu módních blogů, zakotvení jejich funkce a přínosu k českému diskurzu o módě. Mapován je vývoj blogů jako technologického fenoménu s masovým rozšířením internetu a jejich rozvoj. Na základě rešerše literatury zabývající se módou a komunikací v médiích je zkoumána povaha blogů a jejich místo mezi tradičními médii, jakými jsou tisk, televize nebo rádio. Zkoumána je také motivace, která vede blogery k tvorbě blogů, a výsledky, které jim úspěšné vedení blogu přináší. Vzhledem k tomu, že je módní průmysl postaven na komunikaci trendů a následném prodeji produktů, jež lze označit za módní, zabývá se práce rovněž proměnou využívání médií k tomuto účelu. V návaznosti na to je zkoumán vztah mezi blogováním a žurnalistikou, respektive módními magazíny, a povaha reklamy, která je v nich umístěná. Výzkumná část potom ověřuje teorii v praxi českého diskurzu o módě. Součástí jsou rozhovory s předními tuzemskými blogery, u kterých je zkoumána jejich motivace pro kontinuální tvorbu jejich blogu.cs_CZ
dc.description.abstractThe main objective of this master thesis is to discuss the phenomenon of fashion blogs and exploring its features and benefits for the Czech discourse about fashion. The evolution of blogging as a technological phenomenon with mass expansion of the internet and its development is mapped by researching respective literature that deals with fashion and its communication in the media, besides that there is also explored the nature of blogs and their place among traditional media such as print, television or radio. The research would not be complete without proper examination of the motivation that leads to the formation of blogs and of course results of such blogging that can be considered successful. Given that the fashion industry is built on communication of trends and subsequent sales of products that can be described as fashionable, the work aims to deal with the transformation in use of media for this purpose. Following that there is then examined the relationship between blogging and journalism, respectively fashion magazines and the nature of advertising, which is inevitably included in the fashion industry. The research part then verifies conclusions made based on theory in practice of the Czech discourse about fashion, which is achieved by analysis of interviews with leading domestic...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBlogosféracs_CZ
dc.subjectmódní blogycs_CZ
dc.subjectblogercs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectsociální kapitálcs_CZ
dc.subjectBlogosphereen_US
dc.subjectfashion blogsen_US
dc.subjectbloggeren_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectsocial capitalen_US
dc.titleMotivace blogerů v českém diskurzu o móděcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-02-03
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId174785
dc.title.translatedXXXen_US
dc.contributor.refereeReifová, Irena
dc.identifier.aleph002092409
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Hlavním cílem této diplomové práce je pojednání o fenoménu módních blogů, zakotvení jejich funkce a přínosu k českému diskurzu o módě. Mapován je vývoj blogů jako technologického fenoménu s masovým rozšířením internetu a jejich rozvoj. Na základě rešerše literatury zabývající se módou a komunikací v médiích je zkoumána povaha blogů a jejich místo mezi tradičními médii, jakými jsou tisk, televize nebo rádio. Zkoumána je také motivace, která vede blogery k tvorbě blogů, a výsledky, které jim úspěšné vedení blogu přináší. Vzhledem k tomu, že je módní průmysl postaven na komunikaci trendů a následném prodeji produktů, jež lze označit za módní, zabývá se práce rovněž proměnou využívání médií k tomuto účelu. V návaznosti na to je zkoumán vztah mezi blogováním a žurnalistikou, respektive módními magazíny, a povaha reklamy, která je v nich umístěná. Výzkumná část potom ověřuje teorii v praxi českého diskurzu o módě. Součástí jsou rozhovory s předními tuzemskými blogery, u kterých je zkoumána jejich motivace pro kontinuální tvorbu jejich blogu.cs_CZ
uk.abstract.enThe main objective of this master thesis is to discuss the phenomenon of fashion blogs and exploring its features and benefits for the Czech discourse about fashion. The evolution of blogging as a technological phenomenon with mass expansion of the internet and its development is mapped by researching respective literature that deals with fashion and its communication in the media, besides that there is also explored the nature of blogs and their place among traditional media such as print, television or radio. The research would not be complete without proper examination of the motivation that leads to the formation of blogs and of course results of such blogging that can be considered successful. Given that the fashion industry is built on communication of trends and subsequent sales of products that can be described as fashionable, the work aims to deal with the transformation in use of media for this purpose. Following that there is then examined the relationship between blogging and journalism, respectively fashion magazines and the nature of advertising, which is inevitably included in the fashion industry. The research part then verifies conclusions made based on theory in practice of the Czech discourse about fashion, which is achieved by analysis of interviews with leading domestic...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020924090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV