Zobrazit minimální záznam

Specifics of co-teaching at the primary school
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorKapcová, Barbora
dc.date.accessioned2017-06-02T10:47:22Z
dc.date.available2017-06-02T10:47:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83963
dc.description.abstractDiplomová práce vymezuje, jak probíhá párová výuka ve vztahu k individualizaci žáků a jaké jsou výhody párové výuky pro začínající učitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje párovou výuku ve vztahu k individualizaci a diferenciaci výuky včetně historického kontextu, poté porovnává párovou výuku s asistentem žáka a s asistentem pedagoga. Analyzuje podmínky a financování párového vyučování na základní škole. V praktické části na základě komparativní případové studie se zaměřím na třídy, v nichž se vyučuje párově. A porovnám podmínky edukace žáků s obtížemi v učení ve třídě s párovým vyučováním, ve třídě s asistentem pedagoga a s asistentem žáka. Diplomová práce se zabývá tím, co je párová výuka, za jakých podmínek funguje, jaké má párová výuka výhody vůči individualizaci žáků při jejich edukaci. KLÍČOVÁ SLOVA Párové vyučování, financování párové výuky, začínající učitel, individualizace žáka, inovacecs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis defines the co-teaching in relation to individualization of students. It describes the benefits of co-teaching for the beginning teacher. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the co- teaching in relation to individualization and differentiation of teaching, including historical context. It compares co-teaching with a student' assistant and a teacher's assistant. It analyzes the conditions and financing of the co-teaching at the elementary school. I focus on co-taught classes based on comparative study in the practical part. I compare educational conditions of students with learning disabilities in the co-taught class, in the class with the teacher's assistant and the student's assistant. The thesis is devoted to co-teaching, under what conditions it works, what are the benefits of co-teaching in relation to individualization of students during their education. KEYWORDS Co-teaching, funding co-teaching, beginning teacher, individualization of the student, innovationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPárové vyučovánícs_CZ
dc.subjectfinancování párové výukycs_CZ
dc.subjectzačínající učitelcs_CZ
dc.subjectindividualizace žákacs_CZ
dc.subjectinovacecs_CZ
dc.subjectCo-teachingen_US
dc.subjectfunding co-teachingen_US
dc.subjectbeginning teacheren_US
dc.subjectindividualization of the studenten_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.titleSpecifika párového vyučování na 1.stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-07
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId165230
dc.title.translatedSpecifics of co-teaching at the primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph002105169
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce vymezuje, jak probíhá párová výuka ve vztahu k individualizaci žáků a jaké jsou výhody párové výuky pro začínající učitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje párovou výuku ve vztahu k individualizaci a diferenciaci výuky včetně historického kontextu, poté porovnává párovou výuku s asistentem žáka a s asistentem pedagoga. Analyzuje podmínky a financování párového vyučování na základní škole. V praktické části na základě komparativní případové studie se zaměřím na třídy, v nichž se vyučuje párově. A porovnám podmínky edukace žáků s obtížemi v učení ve třídě s párovým vyučováním, ve třídě s asistentem pedagoga a s asistentem žáka. Diplomová práce se zabývá tím, co je párová výuka, za jakých podmínek funguje, jaké má párová výuka výhody vůči individualizaci žáků při jejich edukaci. KLÍČOVÁ SLOVA Párové vyučování, financování párové výuky, začínající učitel, individualizace žáka, inovacecs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis defines the co-teaching in relation to individualization of students. It describes the benefits of co-teaching for the beginning teacher. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the co- teaching in relation to individualization and differentiation of teaching, including historical context. It compares co-teaching with a student' assistant and a teacher's assistant. It analyzes the conditions and financing of the co-teaching at the elementary school. I focus on co-taught classes based on comparative study in the practical part. I compare educational conditions of students with learning disabilities in the co-taught class, in the class with the teacher's assistant and the student's assistant. The thesis is devoted to co-teaching, under what conditions it works, what are the benefits of co-teaching in relation to individualization of students during their education. KEYWORDS Co-teaching, funding co-teaching, beginning teacher, individualization of the student, innovationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990021051690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV