Show simple item record

Using tablets in primary education
dc.contributor.advisorVaňková, Petra
dc.creatorHrdličková, Tereza
dc.date.accessioned2017-06-02T10:41:21Z
dc.date.available2017-06-02T10:41:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83933
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Využívání tabletů na 1. stupni ZŠ je zaměřena na inovativní vzdělávání žáků základní školy. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny pojmy související s digitálními a interaktivními mobilními zařízeními. Představuje tablet jako jednu z mobilních technologií. Zabývá se jejich integrací do vzdělávání a následně uvádí analýzu kladných a záporných vlivů této problematiky. Závěr teoretické části je věnován využití tabletu v předmětu Hudební výchova. Empirická část řeší využívání tabletů ve výuce pro daný předmět a na základě teorie je zde popsána koncepce vyučovacích hodin a jejich realizace. Z výzkumných metod byl použit dotazník a akční výzkum. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis titled Using tablets in primary education is focused on innovative education of primary school pupils. The theoretical part of the thesis defines terms related to digital and interactive mobile devices. It represents the tablet as one of the mobile technologies. It deals with their integration into education and consequently provides an analysis of the positive and negative impacts of this issue. The conclusion of the theoretical part is devoted to use of tablets in the subject Music. The empirical part deals with using tablets in the classroom for each subject. Based on the theory, concept of lessons and their implementation is described. Questionnaire and action research were used as the research methods. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs_CZ
dc.subjectdigitální a mobilní zařízenícs_CZ
dc.subjecttabletcs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjecthudební výchovacs_CZ
dc.subjectinformation and communication technologiesen_US
dc.subjectdigital and mobile devicesen_US
dc.subjecttableten_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectMusic subjecen_US
dc.titleVyužívání tabletů ve výuce na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-05
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147423
dc.title.translatedUsing tablets in primary educationen_US
dc.contributor.refereeFialová, Irena
dc.identifier.aleph002101788
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Využívání tabletů na 1. stupni ZŠ je zaměřena na inovativní vzdělávání žáků základní školy. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny pojmy související s digitálními a interaktivními mobilními zařízeními. Představuje tablet jako jednu z mobilních technologií. Zabývá se jejich integrací do vzdělávání a následně uvádí analýzu kladných a záporných vlivů této problematiky. Závěr teoretické části je věnován využití tabletu v předmětu Hudební výchova. Empirická část řeší využívání tabletů ve výuce pro daný předmět a na základě teorie je zde popsána koncepce vyučovacích hodin a jejich realizace. Z výzkumných metod byl použit dotazník a akční výzkum. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis titled Using tablets in primary education is focused on innovative education of primary school pupils. The theoretical part of the thesis defines terms related to digital and interactive mobile devices. It represents the tablet as one of the mobile technologies. It deals with their integration into education and consequently provides an analysis of the positive and negative impacts of this issue. The conclusion of the theoretical part is devoted to use of tablets in the subject Music. The empirical part deals with using tablets in the classroom for each subject. Based on the theory, concept of lessons and their implementation is described. Questionnaire and action research were used as the research methods. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990021017880106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV