Show simple item record

Social marketing in sport organizations
dc.contributor.advisorDohnalová, Marie
dc.creatorBrejtrová, Kamila
dc.date.accessioned2017-06-02T10:38:58Z
dc.date.available2017-06-02T10:38:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83921
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Sociální marketing ve sportovních organizacích předkládá informace o spolupráci mezi sportovními kluby - obchodními společnostmi a organizacemi občanského sektoru, zejména z nadačního sektoru v České republice. Zaměřuje se především na zjištění forem této spolupráce a na jaké cílové skupiny jsou formy spolupráce zaměřeny. V teoretické části se práce zabývá obecně sportovními organizacemi, jejich vývojem ve světě a v České republice a jejich členěním. Část práce je věnována také sociálnímu marketingu, jeho formám a možnostem, a to z pohledu obchodních společností i z hlediska organizací občanského sektoru. Práce je také prokládána příklady ze zahraničí, které demonstrují podobnosti a odlišnosti ve formách a cílech spolupráce organizací občanského sektoru a profesionálních klubů naší zemi a ve světě. V empirické části je cílem práce zjistit pomocí metod kvantitativního výzkumu, jaké jsou konkrétní formy spolupráce organizací občanského sektoru a fotbalových klubů (obchodních společností) v České republice, jaké jsou cíle a na jaké cílové skupiny je vzájemná spolupráce primárně zaměřena.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis titled Social marketing in sport organizations presents information on the cooperation between sport clubs (as commercial companies) and non-profit organizations, especially the foundation sector in the Czech Republic. It is aimed primarily at finding forms of cooperation and to identify the supported target groups. The theoretical part deals with general sport organizations and their development in the world and in the Czech Republic and their segmentation. Part of the work is also devoted to social marketing, its forms and possibilities, from the perspective of commercial companies and also from the view of civil sector organizations. Thesis is also interspersed with examples from abroad that demonstrate the similarities and differences in the forms and goals of cooperation of non-profit organizations and professional clubs in our country and the world. The empirical part works through quantitative research methods to determine what specific forms of cooperation between the civil sector organizations and the football clubs (as commercial companies) exist in the Czech Republic, what the goals are and to which target group is the mutual cooperation primarily focused.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleSociální marketing ve sportovních organizacíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-12
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId154643
dc.title.translatedSocial marketing in sport organizationsen_US
dc.contributor.refereePospíšilová, Tereza
dc.identifier.aleph002103302
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Sociální marketing ve sportovních organizacích předkládá informace o spolupráci mezi sportovními kluby - obchodními společnostmi a organizacemi občanského sektoru, zejména z nadačního sektoru v České republice. Zaměřuje se především na zjištění forem této spolupráce a na jaké cílové skupiny jsou formy spolupráce zaměřeny. V teoretické části se práce zabývá obecně sportovními organizacemi, jejich vývojem ve světě a v České republice a jejich členěním. Část práce je věnována také sociálnímu marketingu, jeho formám a možnostem, a to z pohledu obchodních společností i z hlediska organizací občanského sektoru. Práce je také prokládána příklady ze zahraničí, které demonstrují podobnosti a odlišnosti ve formách a cílech spolupráce organizací občanského sektoru a profesionálních klubů naší zemi a ve světě. V empirické části je cílem práce zjistit pomocí metod kvantitativního výzkumu, jaké jsou konkrétní formy spolupráce organizací občanského sektoru a fotbalových klubů (obchodních společností) v České republice, jaké jsou cíle a na jaké cílové skupiny je vzájemná spolupráce primárně zaměřena.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis titled Social marketing in sport organizations presents information on the cooperation between sport clubs (as commercial companies) and non-profit organizations, especially the foundation sector in the Czech Republic. It is aimed primarily at finding forms of cooperation and to identify the supported target groups. The theoretical part deals with general sport organizations and their development in the world and in the Czech Republic and their segmentation. Part of the work is also devoted to social marketing, its forms and possibilities, from the perspective of commercial companies and also from the view of civil sector organizations. Thesis is also interspersed with examples from abroad that demonstrate the similarities and differences in the forms and goals of cooperation of non-profit organizations and professional clubs in our country and the world. The empirical part works through quantitative research methods to determine what specific forms of cooperation between the civil sector organizations and the football clubs (as commercial companies) exist in the Czech Republic, what the goals are and to which target group is the mutual cooperation primarily focused.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV