Show simple item record

Traffic education in the context of physical education lessons
dc.contributor.advisorKuhnová, Věra
dc.creatorKoutná, Michaela
dc.date.accessioned2017-06-02T10:36:31Z
dc.date.available2017-06-02T10:36:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83909
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou dopravní výchovy v rámci hodin tělesné výchovy. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje objasnění pojmu dopravní výchova, seznamuje čtenáře s jejím významem a cíli. Dále se zabývá obsahem dopravní výchovy ve vzdělávacím systému ČR, zmiňuje se o výchovných projektech, dopravních hřištích a v neposlední řadě o tělesné výchově a jejím vlivu na účastníky silničního provozu. Cílem praktické části je pomocí dotazníků zjistit, jak se školy věnují dopravní výchově, jestli zapojují prvky dopravní výchovy do hodin tělesné výchovy. Je zde vypracován i projekt výuky dopravní výchovy pro žáky 4. tříd na dopravním hřišti.cs_CZ
dc.description.abstractThe theoretical part aims to clarify the concept of Traffic Education and informs the readers of its importance and goals. Moreover, it deals with the capacity of Traffic Education in terms of the Czech educational system. At the same, it mentions the pedagogical projects, traffic playgrounds and also the physical education, which has an effect on road users. The aim of the practical part is to find out, using the questionnaires, how much the schools pay attention to Traffic Education and whether the principles of traffic education are involved in P.E. classes. The practical part also includes a developed project for the fourth grades on teaching the traffic education on traffic playgroundsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectdopravní výchovacs_CZ
dc.subjectRVPcs_CZ
dc.subjectdopravní hřištěcs_CZ
dc.subjectmetodycs_CZ
dc.subjectrealizacecs_CZ
dc.subjectdopravní bezpečnostcs_CZ
dc.subjectprevencecs_CZ
dc.subjecttraffic educationen_US
dc.subjectFramework Educational Programmeen_US
dc.subjecttraffic courseen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectrealizationen_US
dc.subjecttraffic safetyen_US
dc.subjectpreventionen_US
dc.titleDopravní výchova v rámci hodin tělesné výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-07
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId176102
dc.title.translatedTraffic education in the context of physical education lessonsen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Irena
dc.identifier.aleph002105522
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou dopravní výchovy v rámci hodin tělesné výchovy. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje objasnění pojmu dopravní výchova, seznamuje čtenáře s jejím významem a cíli. Dále se zabývá obsahem dopravní výchovy ve vzdělávacím systému ČR, zmiňuje se o výchovných projektech, dopravních hřištích a v neposlední řadě o tělesné výchově a jejím vlivu na účastníky silničního provozu. Cílem praktické části je pomocí dotazníků zjistit, jak se školy věnují dopravní výchově, jestli zapojují prvky dopravní výchovy do hodin tělesné výchovy. Je zde vypracován i projekt výuky dopravní výchovy pro žáky 4. tříd na dopravním hřišti.cs_CZ
uk.abstract.enThe theoretical part aims to clarify the concept of Traffic Education and informs the readers of its importance and goals. Moreover, it deals with the capacity of Traffic Education in terms of the Czech educational system. At the same, it mentions the pedagogical projects, traffic playgrounds and also the physical education, which has an effect on road users. The aim of the practical part is to find out, using the questionnaires, how much the schools pay attention to Traffic Education and whether the principles of traffic education are involved in P.E. classes. The practical part also includes a developed project for the fourth grades on teaching the traffic education on traffic playgroundsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990021055220106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV