Show simple item record

Marketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matches
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorHusák, Lukáš
dc.date.accessioned2017-06-02T09:21:12Z
dc.date.available2017-06-02T09:21:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83622
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvalitativních metod. K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazníku, osobního dotazování a interview. Dotazování fanoušků FK Dukla Praha probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Při měření motivačních faktoru u fanoušků FK Dukla Praha byla využita část dotazníku od Al-Thibiti (2004). Dotazování veřejnosti proběhlo formou osobního dotazování. Interview bylo realizováno hloubkovým individuálním rozhovorem a bylo provedeno s marketingovým manažerem Ing. Vladimírem Šmírem. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly mnoho příčin, které odrazují fotbalové diváky navštívit fotbalová utkání FK Dukla Praha. Největšími příčinami jsou nevyhovující termíny a čas utkání, odliv jedné generace fanoušků FK Dukla Praha, nevyhovující stadion, herní kvalita a špatný přístup na stadion. Klub má o příčinách dostatečné informace a v současné době se snaží nepříznivou situaci napravit. Klíčová slova: motivace, fanoušek, divák, fotbal,...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matches. Objectives: The main target of this thesis is to reveal the cause of low attendance at local matches of FC Dukla Praha, based on marketing research. Methods: Marketing research consists of qualitative methods. For acquiring the necessary data, methods of electronic questionnaire, personal enquiry and interview were used. FC Dukla Praha fans inquiry was conducted by a method of electronic questionnaire on server Vyplňto.cz. During FC Dukla Praha fans motivation factor measurement, a part of Al-Thibiti (2004) questionnaire was used. The people enquiry was conducted by a method of personal enquiry. The interview was conducted as an in-depth individual talk supervised by Ing. Vladimír Šmíro, marketing manager. The statistics analysis was implemented for the gained data interpretation. Results: The results of this research revealed many reasons that lead to descending number of the audience of FC Dukla Praha matches. The most serious ones are unsuitable terms and times of the matches, the whole generation of FC Dukla Praha fans outflow, unsuitable premises, quality of performances and difficult access to the pitch/stadium. The club received sufficient information and at present, they try to remedy this negative...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectfanoušekcs_CZ
dc.subjectdivákcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectnávštěvnostcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectmotivační faktorycs_CZ
dc.subjectsportovní klubcs_CZ
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectfanen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectattendanceen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjectmotivation factorsen_US
dc.subjectsports cluben_US
dc.titleMarketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasechcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId162904
dc.title.translatedMarketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matchesen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvalitativních metod. K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazníku, osobního dotazování a interview. Dotazování fanoušků FK Dukla Praha probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Při měření motivačních faktoru u fanoušků FK Dukla Praha byla využita část dotazníku od Al-Thibiti (2004). Dotazování veřejnosti proběhlo formou osobního dotazování. Interview bylo realizováno hloubkovým individuálním rozhovorem a bylo provedeno s marketingovým manažerem Ing. Vladimírem Šmírem. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly mnoho příčin, které odrazují fotbalové diváky navštívit fotbalová utkání FK Dukla Praha. Největšími příčinami jsou nevyhovující termíny a čas utkání, odliv jedné generace fanoušků FK Dukla Praha, nevyhovující stadion, herní kvalita a špatný přístup na stadion. Klub má o příčinách dostatečné informace a v současné době se snaží nepříznivou situaci napravit. Klíčová slova: motivace, fanoušek, divák, fotbal,...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matches. Objectives: The main target of this thesis is to reveal the cause of low attendance at local matches of FC Dukla Praha, based on marketing research. Methods: Marketing research consists of qualitative methods. For acquiring the necessary data, methods of electronic questionnaire, personal enquiry and interview were used. FC Dukla Praha fans inquiry was conducted by a method of electronic questionnaire on server Vyplňto.cz. During FC Dukla Praha fans motivation factor measurement, a part of Al-Thibiti (2004) questionnaire was used. The people enquiry was conducted by a method of personal enquiry. The interview was conducted as an in-depth individual talk supervised by Ing. Vladimír Šmíro, marketing manager. The statistics analysis was implemented for the gained data interpretation. Results: The results of this research revealed many reasons that lead to descending number of the audience of FC Dukla Praha matches. The most serious ones are unsuitable terms and times of the matches, the whole generation of FC Dukla Praha fans outflow, unsuitable premises, quality of performances and difficult access to the pitch/stadium. The club received sufficient information and at present, they try to remedy this negative...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV