Zobrazit minimální záznam

Establishment of internet shop selling research projects
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorMyška, Jan
dc.date.accessioned2017-04-06T13:49:55Z
dc.date.available2017-04-06T13:49:55Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/833
dc.description.abstractZaložení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studie Establishment of Internet shop selling research projects Cíl práce: Vytvoření marketingového projektu, který ukáže možnost zaplnění neobsazeného místa na trhu, analyzuje podnikatelskou příležitost a popíše strategie nově vzniklého podnikatelského subjektu vstupujícího na trh. Metody: Informace vedoucí k sestavení podnikatelského projektu budou získávány průzkumem sekundárních dat ·na internetu, z interních zdrojů společností Gfk, Millward Brown a sdružení SIMAR a hloubkovými rozhovory s pracovníky v oblasti výzkumu trhu. Výsledky: Vypracování studie, která ukáže jak je možné najít a obsadit volné místo na trhu, založit firmu a řídit její marketingové aktivity. Představit způsob, jakým lze vybudovat internetový obchod. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, marketingové nástroje, výzkum trhu, internet, uživatelé internetu, obchodování přes internet, internetový obchod, funkcionality internetového obchodu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleZaložení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-24
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId49910
dc.title.translatedEstablishment of internet shop selling research projectsen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph000942060
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZaložení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studie Establishment of Internet shop selling research projects Cíl práce: Vytvoření marketingového projektu, který ukáže možnost zaplnění neobsazeného místa na trhu, analyzuje podnikatelskou příležitost a popíše strategie nově vzniklého podnikatelského subjektu vstupujícího na trh. Metody: Informace vedoucí k sestavení podnikatelského projektu budou získávány průzkumem sekundárních dat ·na internetu, z interních zdrojů společností Gfk, Millward Brown a sdružení SIMAR a hloubkovými rozhovory s pracovníky v oblasti výzkumu trhu. Výsledky: Vypracování studie, která ukáže jak je možné najít a obsadit volné místo na trhu, založit firmu a řídit její marketingové aktivity. Představit způsob, jakým lze vybudovat internetový obchod. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, marketingové nástroje, výzkum trhu, internet, uživatelé internetu, obchodování přes internet, internetový obchod, funkcionality internetového obchodu.cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009420600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV