dc.contributor.advisor | Svatoňová, Kateřina | |
dc.creator | Ročňáková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T08:26:55Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T08:26:55Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/83390 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je otevřít debatu nad uchováváním internetového umění v Česku. V textu využívám metody komparace jednotlivých přístupů k uvažování o novomediálním umění. Zároveň interpretuji dotazníkové šetření, které se dotýká zkušeností novomediálních umělců, kurátorů a zaměstnanců uměleckých institucí v oblasti archivace umění nových médií. Tuto práci je tak možné považovat za jeden z případných počatečních impulsů pro širší diskusi nejen nad uchováváním novomediálního umění, ale i nad významem novomediálního umění obecně. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to start a debate about preservation of new media art in the Czech Republic. I use comparative method of several new-media thoughts. Also I explicate questionnaire about experience of new-media artists, curators and employees of the art institutes. This paper can be perceived as possible impulsion for wider discussion about new media preservation as well as new media art generally. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | novomediální umění | cs_CZ |
dc.subject | uchovávání | cs_CZ |
dc.subject | archivace | cs_CZ |
dc.subject | net art | cs_CZ |
dc.subject | new media art | en_US |
dc.subject | preservation | en_US |
dc.subject | archiving | en_US |
dc.subject | net art | en_US |
dc.title | Uchovávání novomediálního umění v České republice | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-10 | |
dc.description.department | Film Studies Department | en_US |
dc.description.department | Katedra filmových studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 154398 | |
dc.title.translated | New Media Art Preservation in the Czech Republic | en_US |
dc.contributor.referee | Španihelová, Magda | |
dc.identifier.aleph | 002036343 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Filmová studia | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Cinema Studies | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra filmových studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Film Studies Department | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Filmová studia | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Cinema Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této práce je otevřít debatu nad uchováváním internetového umění v Česku. V textu využívám metody komparace jednotlivých přístupů k uvažování o novomediálním umění. Zároveň interpretuji dotazníkové šetření, které se dotýká zkušeností novomediálních umělců, kurátorů a zaměstnanců uměleckých institucí v oblasti archivace umění nových médií. Tuto práci je tak možné považovat za jeden z případných počatečních impulsů pro širší diskusi nejen nad uchováváním novomediálního umění, ale i nad významem novomediálního umění obecně. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this thesis is to start a debate about preservation of new media art in the Czech Republic. I use comparative method of several new-media thoughts. Also I explicate questionnaire about experience of new-media artists, curators and employees of the art institutes. This paper can be perceived as possible impulsion for wider discussion about new media preservation as well as new media art generally. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra filmových studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020363430106986 | |