Show simple item record

Hodnocení schopností hráčů pro hry s náhodnými protihráči
dc.contributor.advisorČervinka, Michal
dc.creatorHubík, Jan
dc.date.accessioned2017-06-02T07:01:01Z
dc.date.available2017-06-02T07:01:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82997
dc.description.abstractTradiční systémy pro hodnocení schopností hráčů nejsou vhodné pro nové typy her. Vyvinuli jsme obecný hodnotící systém (rating) určený pro hry, které nediskriminují hráče podle jejich schopností. Tato třída her se ve světě široce uplatňuje. Pomocí Bayesovské statistiky převádíme souhrnná data o hráčově vý- konech na percentil, který popisuje jeho schopnosti. Systém je aplikovatelný na hry pro jednoho i více hráčů, končící jak binárním, tak i nebinárním skóre. Vzorec pro výpočet ratingu neobsahuje žádné umělé konstanty. Metodiku jsme vyzkou- šeli pomocí simulací a aplikovali na reálná herní data, nastiňujeme i její možné aplikace.cs_CZ
dc.description.abstractTraditional skill ratings are not suitable for new types of games. We developed a general skill rating framework for games which do not discriminate players based on their skill. This class of games is widely present in the world. We use Bayesian statistics to convert aggregate data about the player's performance to a percentile rank describing his skill. The system is applicable to both single-player and multiplayer games with binary and non-binary endings. The rating formulas do not contain any arbitrary constants. We have tested the system in simulations and on real game data, and we outline its possible applications.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectratingcs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectnáhodný matchmakingcs_CZ
dc.subjectratingen_US
dc.subjectgameen_US
dc.subjectrandom matchmakingen_US
dc.titlePlayer Skill Rating for Games with Random Matchmakingen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-15
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId165714
dc.title.translatedHodnocení schopností hráčů pro hry s náhodnými protihráčics_CZ
dc.contributor.refereeMatoušek, Jindřich
dc.identifier.aleph002104092
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTradiční systémy pro hodnocení schopností hráčů nejsou vhodné pro nové typy her. Vyvinuli jsme obecný hodnotící systém (rating) určený pro hry, které nediskriminují hráče podle jejich schopností. Tato třída her se ve světě široce uplatňuje. Pomocí Bayesovské statistiky převádíme souhrnná data o hráčově vý- konech na percentil, který popisuje jeho schopnosti. Systém je aplikovatelný na hry pro jednoho i více hráčů, končící jak binárním, tak i nebinárním skóre. Vzorec pro výpočet ratingu neobsahuje žádné umělé konstanty. Metodiku jsme vyzkou- šeli pomocí simulací a aplikovali na reálná herní data, nastiňujeme i její možné aplikace.cs_CZ
uk.abstract.enTraditional skill ratings are not suitable for new types of games. We developed a general skill rating framework for games which do not discriminate players based on their skill. This class of games is widely present in the world. We use Bayesian statistics to convert aggregate data about the player's performance to a percentile rank describing his skill. The system is applicable to both single-player and multiplayer games with binary and non-binary endings. The rating formulas do not contain any arbitrary constants. We have tested the system in simulations and on real game data, and we outline its possible applications.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021040920106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV