Show simple item record

Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk
dc.contributor.advisorOmcirk, Vilém
dc.creatorKropáček, Josef
dc.date.accessioned2017-06-02T05:58:02Z
dc.date.available2017-06-02T05:58:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82751
dc.description.abstractNázev: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.cs_CZ
dc.description.abstractTopic: Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk Objectives: The main objective is Bachelor thesis is creating marketing plan proposal for volleyball club Nymburk and building sponsorship package proposals for potential sponsors. Methods: Personal interview as a method was used in this Bachelor thesis. Through the interview the information about club, used for presentation of the club and situation analysis, have been obtained. A part of situation analysis is a SWOT analysis. The last two steps after implementation of SWOT analysis was creating marketing plan of the club and creating sponsorship package proposals. Results: The result of this Bachelor is a complete marketing plan for volleyball club Nymburk for the next season 2015/2016, which contains all the necessary formalities. Plan can be used by top management to improve their current situation. The results also contain sponsorship packages for potential sponsors. Key words: Interview, marketing, marketing mix, sponsorship, sponsorship package, sport marketing, SWOT analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectsponzorský balíčekcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectsponsorship packageen_US
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleMarketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburkcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId156701
dc.title.translatedMarketing Plan of the Club Volleyball Nymburken_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002028697
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.cs_CZ
uk.abstract.enTopic: Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk Objectives: The main objective is Bachelor thesis is creating marketing plan proposal for volleyball club Nymburk and building sponsorship package proposals for potential sponsors. Methods: Personal interview as a method was used in this Bachelor thesis. Through the interview the information about club, used for presentation of the club and situation analysis, have been obtained. A part of situation analysis is a SWOT analysis. The last two steps after implementation of SWOT analysis was creating marketing plan of the club and creating sponsorship package proposals. Results: The result of this Bachelor is a complete marketing plan for volleyball club Nymburk for the next season 2015/2016, which contains all the necessary formalities. Plan can be used by top management to improve their current situation. The results also contain sponsorship packages for potential sponsors. Key words: Interview, marketing, marketing mix, sponsorship, sponsorship package, sport marketing, SWOT analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV