Zobrazit minimální záznam

Effectivity of primary prevence in the enviroment of a boarding school
dc.contributor.advisorČedík, Miloslav
dc.creatorHaspeklová, Elen
dc.date.accessioned2017-06-02T05:43:33Z
dc.date.available2017-06-02T05:43:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82677
dc.description.abstractDiplomová práce "Efektivita primární prevence v prostředí kolejní školy" poskytuje náhled na určité odchylky efektivity primární prevence v návaznosti na prostředí, ve kterém je prevence prováděna. Teoretická část práce se věnuje charakteristice a pohledu na oblast sociálně patologických jevů, s rozšířením o problém šikany a oblast prevence. Empirická část má dvě stěžejní části. V první je u skupiny studentů sekundy provedena sociometrie, následně program primární prevence a po čtyřech letech kontrolní sociometrie. Výsledky nám nastíní možné nedostatky v dotazování a určí oblasti, které je nutné doplnit. V druhé části kontrolní skupina studentů v sekundě a následně v sextě projde totožným programem, jako první skupina. Program primární prevence je zde postaven na validních informacích nejen z prostředí školy, ale také kolejí. Závěry poskytnou náhled na problematiku primární prevence na kolejních školách a její využití.cs_CZ
dc.description.abstractThis master's project on the topic of "Effectiveness of primary prevention in the environment of a boarding school" offers a glimpse of some irregularities of primary prevention and their causality relation with their respective environments. The theoretical part of the project considers the characteristics and views on the area of pathological issues; it is also extended by the problem of bullying, the area of prevention, and especially primary prevention. The empirical part is composed out of two parts. In the first part a group of students from Sekunda performs sociometry; afterwards, the group completes a primary prevention programme for three years, and then a control sociometry is completed. The second part includes another group of students from Sekunda undergoing the same process as the first group of students; however, the primary prevention programme is based on valid information not only from the environment of school, but also from the dormitories. The summary will offer view on the problem of primary prevention on boarding school and all its possible applications.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectsociálně patologické jevycs_CZ
dc.subjectšikanacs_CZ
dc.subjectprimární prevencecs_CZ
dc.subjectskupinacs_CZ
dc.subjectkolejní školacs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectSocially pathological phenomenaen_US
dc.subjectbullingen_US
dc.subjectprimary preventionen_US
dc.subjectboarding schoolen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.titleEfektivita primární prevence v prostředí kolejní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-10
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId121335
dc.title.translatedEffectivity of primary prevence in the enviroment of a boarding schoolen_US
dc.contributor.refereeCimrmannová, Tereza
dc.identifier.aleph002027305
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Efektivita primární prevence v prostředí kolejní školy" poskytuje náhled na určité odchylky efektivity primární prevence v návaznosti na prostředí, ve kterém je prevence prováděna. Teoretická část práce se věnuje charakteristice a pohledu na oblast sociálně patologických jevů, s rozšířením o problém šikany a oblast prevence. Empirická část má dvě stěžejní části. V první je u skupiny studentů sekundy provedena sociometrie, následně program primární prevence a po čtyřech letech kontrolní sociometrie. Výsledky nám nastíní možné nedostatky v dotazování a určí oblasti, které je nutné doplnit. V druhé části kontrolní skupina studentů v sekundě a následně v sextě projde totožným programem, jako první skupina. Program primární prevence je zde postaven na validních informacích nejen z prostředí školy, ale také kolejí. Závěry poskytnou náhled na problematiku primární prevence na kolejních školách a její využití.cs_CZ
uk.abstract.enThis master's project on the topic of "Effectiveness of primary prevention in the environment of a boarding school" offers a glimpse of some irregularities of primary prevention and their causality relation with their respective environments. The theoretical part of the project considers the characteristics and views on the area of pathological issues; it is also extended by the problem of bullying, the area of prevention, and especially primary prevention. The empirical part is composed out of two parts. In the first part a group of students from Sekunda performs sociometry; afterwards, the group completes a primary prevention programme for three years, and then a control sociometry is completed. The second part includes another group of students from Sekunda undergoing the same process as the first group of students; however, the primary prevention programme is based on valid information not only from the environment of school, but also from the dormitories. The summary will offer view on the problem of primary prevention on boarding school and all its possible applications.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020273050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV