Zobrazit minimální záznam

Forms of Teaching at Higher Professional Schools
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorSlunečková, Zdena
dc.date.accessioned2017-06-02T05:41:09Z
dc.date.available2017-06-02T05:41:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82666
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá organizačními formami výuky na vyšších odborných školách. Cílem práce je vymezení těchto škol v českém vzdělávacím systému. Studium problematiky organizačních forem výuky vede přes kategorizaci škol a oborů ke vzdělávacím cílům. Důležitou etapu ve studiu před samotným výzkumem zaujímají teorie týkající se forem výuky ve své obecné rovině. Tyto teorie jsou doplněné o poznatky spojené s formami výuky na vysokých školách. Cílem výzkumu je zjistit, jaké organizační formy výuky jsou skutečně využívané na vyšších odborných školách z hlediska času a způsobu interakce studentů ve výuce. Předmětem výzkumu je i vzdělávání mimo školu. Pro zpracování výzkumné části jsem zvolila kvalitativní výzkum ve dvou pražských školách poskytujících vyšší odborné vzdělání. Designem výzkumu je případová studie. Klíčová slova terciární vzdělávání, vyšší odborná škola, legislativa vyšších odborných škol, formy výuky, cíle vzdělávání, odborná praxe, modulová výukacs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with organizational forms of teaching at higher professional schools. One of the aims of this work is to define these schools within the Czech educational system. The study of problems of organizational forms of teaching proceeds through categorisation of schools and subjects of study to education objectives. An important part of the study preceding the research itself are general theories of forms of teaching. These theories are supplemented with information on the forms of teaching at higher education institutions. The aim of the research is to find out which organizational forms of teaching are really used at higher professional schools from the point of time and a way of interaction of students in a classroom. The research also deals with out-of-school education. I used a form of qualitative research which was done at two Prague schools providing higher professional education. The design of qualitative research is a case study. Key words tertiary education, higher professional school, higher professional school legislature, forms of teaching, educational aims, professional experience, modular teachingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectterciární vzdělávánícs_CZ
dc.subjectvyšší odborná škola,legislativa vyšších odborných školcs_CZ
dc.subjectformy výukycs_CZ
dc.subjectcíle vzdělávánícs_CZ
dc.subjectodborná praxecs_CZ
dc.subjectmodulová výukacs_CZ
dc.subjecttertiary educationen_US
dc.subjecthigher professional schoolen_US
dc.subjecthigher professional school legislatureen_US
dc.subjectforms of teachingen_US
dc.subjecteducational aimsen_US
dc.subjectprofessional experienceen_US
dc.subjectmodular teachingen_US
dc.titleFormy výuky na vyšších odborných školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-14
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId150792
dc.title.translatedForms of Teaching at Higher Professional Schoolsen_US
dc.contributor.refereeVincejová, Eva
dc.identifier.aleph002033275
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá organizačními formami výuky na vyšších odborných školách. Cílem práce je vymezení těchto škol v českém vzdělávacím systému. Studium problematiky organizačních forem výuky vede přes kategorizaci škol a oborů ke vzdělávacím cílům. Důležitou etapu ve studiu před samotným výzkumem zaujímají teorie týkající se forem výuky ve své obecné rovině. Tyto teorie jsou doplněné o poznatky spojené s formami výuky na vysokých školách. Cílem výzkumu je zjistit, jaké organizační formy výuky jsou skutečně využívané na vyšších odborných školách z hlediska času a způsobu interakce studentů ve výuce. Předmětem výzkumu je i vzdělávání mimo školu. Pro zpracování výzkumné části jsem zvolila kvalitativní výzkum ve dvou pražských školách poskytujících vyšší odborné vzdělání. Designem výzkumu je případová studie. Klíčová slova terciární vzdělávání, vyšší odborná škola, legislativa vyšších odborných škol, formy výuky, cíle vzdělávání, odborná praxe, modulová výukacs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with organizational forms of teaching at higher professional schools. One of the aims of this work is to define these schools within the Czech educational system. The study of problems of organizational forms of teaching proceeds through categorisation of schools and subjects of study to education objectives. An important part of the study preceding the research itself are general theories of forms of teaching. These theories are supplemented with information on the forms of teaching at higher education institutions. The aim of the research is to find out which organizational forms of teaching are really used at higher professional schools from the point of time and a way of interaction of students in a classroom. The research also deals with out-of-school education. I used a form of qualitative research which was done at two Prague schools providing higher professional education. The design of qualitative research is a case study. Key words tertiary education, higher professional school, higher professional school legislature, forms of teaching, educational aims, professional experience, modular teachingen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020332750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV