Zobrazit minimální záznam

English language learning strategies of students from the second stage of basic school Základní škola Botičská and the lower stage of multi-year general secondary school Lauderovy školy
dc.contributor.advisorVoňková, Hana
dc.creatorNovotná, Vendula
dc.date.accessioned2017-06-02T05:21:32Z
dc.date.available2017-06-02T05:21:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82570
dc.description.abstractTato práce se zabývá používáním strategií učení se anglickému jazyku žáky 2. stupně Základní školy Botičská, Praha a nižšího stupně gymnázia Lauderových škol, Praha. Pojednává o podpoře těchto strategií ze strany učitelů a představuje autoevaluační zprávy obou škol. V teoretické části vymezuje pojem autoevaluace ve školním prostředí, popisuje strategie učení se cizímu jazyku ve smyslu jejich významu, zařazení, aplikace v pedagogickém prostředí, a především jejich klasifikaci. Empirická část obsahuje výsledky autoevalučních zpráv, jejich vzájemné porovnání, komparace v kontextu České republiky a na základě výsledků zpráv také doporučené postupy pro učitele do výuky. Práce je založena na dotazníku "Strategie učení se cizímu jazyku", který vychází z původní anglické verze "Young learners' Language Strategy Use Survey" od A. D. Cohena a R. L. Oxfordové.cs_CZ
dc.description.abstractSUMMARY: This work deals with the learners' use of English learning strategies of lower secondary school from Základní škola Botičská and Lauderovy školy, Prague. It discusses the teachers' support of these strategies and represents self-evaluation reports of both schools. The theoretical part defines the concept of self-evaluation in the school environment, describes the strategy of foreign language learning in terms of their importance, inclusion, application in teaching environment and especially their classifications. The practical part contains the results of the self-evaluation reports of Lauderovy školy and ZŠ Botičská, comparison of these results and comparison with the results of the Czech Republic. It also suggests possible follow-ups and recommendations for teachers that are established on the self-evaluations results. The work is based on a questionnaire "Strategy of foreign language learning", which is based on the original English version "Young learners'Language Strategy Use Survey" from A. D. Cohen and R. L. Oxford.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectautoevaluacecs_CZ
dc.subjectkompetence k učenícs_CZ
dc.subjectnávrhy pro navazující postupcs_CZ
dc.subjectpodpora strategiícs_CZ
dc.subjectstrategie učení se cizímu jazykucs_CZ
dc.subjectself-evaluationen_US
dc.subjectlearning competenceen_US
dc.subjectfollow-up suggestions for teachingen_US
dc.subjectstrategies supporten_US
dc.subjectforeign language learning strategiesen_US
dc.titleStrategie učení se anglickému jazyku u žáků 2. stupně Základní školy Botičská a nižšího stupně gymnázia Lauderových školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147476
dc.title.translatedEnglish language learning strategies of students from the second stage of basic school Základní škola Botičská and the lower stage of multi-year general secondary school Lauderovy školyen_US
dc.contributor.refereeDuschinská, Karolina
dc.identifier.aleph002025491
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá používáním strategií učení se anglickému jazyku žáky 2. stupně Základní školy Botičská, Praha a nižšího stupně gymnázia Lauderových škol, Praha. Pojednává o podpoře těchto strategií ze strany učitelů a představuje autoevaluační zprávy obou škol. V teoretické části vymezuje pojem autoevaluace ve školním prostředí, popisuje strategie učení se cizímu jazyku ve smyslu jejich významu, zařazení, aplikace v pedagogickém prostředí, a především jejich klasifikaci. Empirická část obsahuje výsledky autoevalučních zpráv, jejich vzájemné porovnání, komparace v kontextu České republiky a na základě výsledků zpráv také doporučené postupy pro učitele do výuky. Práce je založena na dotazníku "Strategie učení se cizímu jazyku", který vychází z původní anglické verze "Young learners' Language Strategy Use Survey" od A. D. Cohena a R. L. Oxfordové.cs_CZ
uk.abstract.enSUMMARY: This work deals with the learners' use of English learning strategies of lower secondary school from Základní škola Botičská and Lauderovy školy, Prague. It discusses the teachers' support of these strategies and represents self-evaluation reports of both schools. The theoretical part defines the concept of self-evaluation in the school environment, describes the strategy of foreign language learning in terms of their importance, inclusion, application in teaching environment and especially their classifications. The practical part contains the results of the self-evaluation reports of Lauderovy školy and ZŠ Botičská, comparison of these results and comparison with the results of the Czech Republic. It also suggests possible follow-ups and recommendations for teachers that are established on the self-evaluations results. The work is based on a questionnaire "Strategy of foreign language learning", which is based on the original English version "Young learners'Language Strategy Use Survey" from A. D. Cohen and R. L. Oxford.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020254910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV