Show simple item record

Analysis of customer satisfaction in Aquapark Příbram
dc.contributor.advisorFlemr, Libor
dc.creatorŠtefan, Petr
dc.date.accessioned2017-06-02T04:20:31Z
dc.date.available2017-06-02T04:20:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82294
dc.description.abstractNázev: Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram Cíle: Hlavním cílem této práce je provedení obsahové i statistické analýzy dat, které byly získány přímo od zákazníků Aquaparku Příbram. Prioritní výzkumným vzorkem byli zákazníci z řad veřejnosti. Sekundární výzkumný vzorek tvořili trenéři sportovních klubů, které využívají Aquapark Příbram ke své činnosti. Metody: Data od primárního výzkumného vzorku byla získávána pomocí dotazníku založeného na australském modelu kvality služeb a spokojenosti zákazníka, CERM-CSQ. Data získaná od sekundárního vzorku byly získávány pomocí rozhovorů s návodem. Tento návod obsahově vycházel z našeho dotazníku. Získaná kvantitativní data byla poté podrobena faktorové a korelační analýze. Výsledky: Z obsahové analýzy získaných dat jasně vyplynuly největší nedostatky kvality nabízených služeb. Statistická analýza pak ukázala, že některé atributy kvality služeb mají větší vliv na spokojenost zákazníka než jiné. Zmíněné nedostatky jsou spjaty právě s těmito vlivnějšími atributy. Na základě získaných výsledků pak byla formulována doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram. Klíčová slova: spokojenost zákazníků, kvalita služeb, Aquapark Příbram, model CSQ, faktorová analýzacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of customer satisfaction in Aquapark Příbram Objectives: The aim of this thesis is to conduct content and statistical analysis of data collected directly from customers of Aquapark Příbram. Customers of the public were a research sample with the highest priority. As secondary sample were established trainers of the sports clubs using the Aquapark Příbram. Methods: Data collected from the primary sample were gained via CERM-CSQ based questionnaire Data collected from the secondary sample were obtained by structured interview. This structure was based on our questionnaire. Factor and correlation analysis were used to process quantitative data. Results: The content analysis showed the biggest drawbacks of service quality. According to the statistical analysis some service quality attributes have bigger influence on customer satisfaction than the others. Above mentioned drawbacks belong to those more influential attributes. On the basis of the results obtained certain suggestions were made to increase customer satisfaction. Key words: customer satisfaction, service quality, Aquapark Příbram, model CSQ, factor analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs_CZ
dc.subjectkvalita služebcs_CZ
dc.subjectAquapark Příbramcs_CZ
dc.subjectmodel CSQcs_CZ
dc.subjectfaktorová analýzacs_CZ
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectAquapark Příbramen_US
dc.subjectmodel CSQen_US
dc.subjectfactor analysisen_US
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbramcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-04
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId135902
dc.title.translatedAnalysis of customer satisfaction in Aquapark Příbramen_US
dc.contributor.refereeKovář, Karel
dc.identifier.aleph002086554
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram Cíle: Hlavním cílem této práce je provedení obsahové i statistické analýzy dat, které byly získány přímo od zákazníků Aquaparku Příbram. Prioritní výzkumným vzorkem byli zákazníci z řad veřejnosti. Sekundární výzkumný vzorek tvořili trenéři sportovních klubů, které využívají Aquapark Příbram ke své činnosti. Metody: Data od primárního výzkumného vzorku byla získávána pomocí dotazníku založeného na australském modelu kvality služeb a spokojenosti zákazníka, CERM-CSQ. Data získaná od sekundárního vzorku byly získávány pomocí rozhovorů s návodem. Tento návod obsahově vycházel z našeho dotazníku. Získaná kvantitativní data byla poté podrobena faktorové a korelační analýze. Výsledky: Z obsahové analýzy získaných dat jasně vyplynuly největší nedostatky kvality nabízených služeb. Statistická analýza pak ukázala, že některé atributy kvality služeb mají větší vliv na spokojenost zákazníka než jiné. Zmíněné nedostatky jsou spjaty právě s těmito vlivnějšími atributy. Na základě získaných výsledků pak byla formulována doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram. Klíčová slova: spokojenost zákazníků, kvalita služeb, Aquapark Příbram, model CSQ, faktorová analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of customer satisfaction in Aquapark Příbram Objectives: The aim of this thesis is to conduct content and statistical analysis of data collected directly from customers of Aquapark Příbram. Customers of the public were a research sample with the highest priority. As secondary sample were established trainers of the sports clubs using the Aquapark Příbram. Methods: Data collected from the primary sample were gained via CERM-CSQ based questionnaire Data collected from the secondary sample were obtained by structured interview. This structure was based on our questionnaire. Factor and correlation analysis were used to process quantitative data. Results: The content analysis showed the biggest drawbacks of service quality. According to the statistical analysis some service quality attributes have bigger influence on customer satisfaction than the others. Above mentioned drawbacks belong to those more influential attributes. On the basis of the results obtained certain suggestions were made to increase customer satisfaction. Key words: customer satisfaction, service quality, Aquapark Příbram, model CSQ, factor analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV