Zobrazit minimální záznam

Marketing strategy of development of the company MARINE SPORT
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorValúch, Viliam
dc.date.accessioned2017-06-02T04:19:37Z
dc.date.available2017-06-02T04:19:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82289
dc.description.abstractNázev: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýzacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing strategy of development of the company MARINE SPORT Objectives: The main objective of the diploma thesis is prepared a strategic marketing plan based on theoretical assumptions and acquired data and analysis. The marketing plan and key marketing strategy should improve marketing situation and position in the czech market of the company. Methods: The practical part of thesis includes various analyzes that provide information about marketing situation. It's used Porter's model of five forces, marketing mix and PEST analysis of external macro-environment of company. Analysis of market is focused on competitiveness and its intensity. All these analyzes form main data for the final SWOT analysis that is processed as a plus-minus matrix. The aim of this matrix is marketing strategies for the company. Results: The result of the diploma thesis was selected the best marketing strategy and deducted proposals and measures how to improve the functioning of the company in the czech market. Key words: marketing strategy, company, situation analysis, SWOT analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectpodnikatelský plán,situační analýzacs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectbusiness planen_US
dc.subjectsituation analysisen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleMarketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORTcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId170107
dc.title.translatedMarketing strategy of development of the company MARINE SPORTen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
dc.identifier.aleph002086553
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing strategy of development of the company MARINE SPORT Objectives: The main objective of the diploma thesis is prepared a strategic marketing plan based on theoretical assumptions and acquired data and analysis. The marketing plan and key marketing strategy should improve marketing situation and position in the czech market of the company. Methods: The practical part of thesis includes various analyzes that provide information about marketing situation. It's used Porter's model of five forces, marketing mix and PEST analysis of external macro-environment of company. Analysis of market is focused on competitiveness and its intensity. All these analyzes form main data for the final SWOT analysis that is processed as a plus-minus matrix. The aim of this matrix is marketing strategies for the company. Results: The result of the diploma thesis was selected the best marketing strategy and deducted proposals and measures how to improve the functioning of the company in the czech market. Key words: marketing strategy, company, situation analysis, SWOT analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020865530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV