Show simple item record

DEPENDENCY OF MARKET VALUE OF A TEAM ON THE RESULT ACHIEVED AT THE SYNOT LIGA
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorZátopková, Kamila
dc.date.accessioned2017-06-02T04:13:10Z
dc.date.available2017-06-02T04:13:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82257
dc.description.abstractNázev: Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize Cíle: Cílem práce je určení závislosti velikosti tržní hodnoty týmů účastnicích v české nejvyšší fotbalové lize a jejich výsledků dosažených v této soutěži. Velikost tržní hodnoty týmu je dána součtem tržních hodnot všech jeho hráčů bez ohledu na to, zda do utkání nastoupili, či nikoliv. Do souvislosti je dána s konečným výsledkem v lize, který je vyjádřen celkovým počtem získaných bodů. Dílčím cílem je určení efektivity těchto týmů jako poměru kvality týmu (vyjádřené celkovou tržní hodnotou týmu) a celkového počtu bodů dosažených v soutěži. Metody: Pro výzkum provedený v praktické části práce byla k určení závislosti využita regresní a korelační analýza. Regresní analýza vycházela z předpokladu volné závislosti, přičemž cílem bylo identifikovat míru její intenzity. Takto byl ověřován předpoklad, že celková tržní hodnota týmu má jistý vliv na dosažený výsledek v lize. Výsledky: Z výsledků je patrný význačný až velký vliv tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v lize. Hodnota korelačního koeficientu pro posledních devět sezon činí 0,609, pro posledních pět pak dokonce 0,714. Nejlepší výsledek oproti predikované hodnotě zaznamenal tým FC Slovan Liberec, který měl na konci sezony 2011/12 na svém kontě 66 bodů oproti...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Dependency of market value of a team on the result achieved at the Synot liga Objectives: The aim of this work is to determine the departmente of the market value of the teams which take place in the Czech Top Football league and their achieved results in this competition. Market value of the team is given by a sum of market value of all its players, regardless of their taking part in the match or not. It's put into the kontext with the final result in the league, which is expressed by a total sum of the gauner points. The partial aim is to determine effectiveness of these teams (expressed by total market value of the team) and the total sum of the points achieved in the competition Methods: Regressive and correlative analysis was used for determination of the dependence in the practical part of my research. Regressive analysis was taken from the assumption of free dependence. In this case the aim was to identify the degree of its intensity. So this is the way how the assumption that total market value of the team has certain influence on the achieved result in the league was checked. Results: In the results you can see characteristic and may be big influence of the market value of the team on the achieved result in the league. The value of correlative coefficient for the previous 9 sport...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectSynot ligacs_CZ
dc.subjecttržní hodnotacs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectvýsledkycs_CZ
dc.subjectefektivitacs_CZ
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectSynot ligaen_US
dc.subjectmarket valueen_US
dc.subjectdualityen_US
dc.subjectresulten_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.titleZávislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lizecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-03
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId170020
dc.title.translatedDEPENDENCY OF MARKET VALUE OF A TEAM ON THE RESULT ACHIEVED AT THE SYNOT LIGAen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002086303
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize Cíle: Cílem práce je určení závislosti velikosti tržní hodnoty týmů účastnicích v české nejvyšší fotbalové lize a jejich výsledků dosažených v této soutěži. Velikost tržní hodnoty týmu je dána součtem tržních hodnot všech jeho hráčů bez ohledu na to, zda do utkání nastoupili, či nikoliv. Do souvislosti je dána s konečným výsledkem v lize, který je vyjádřen celkovým počtem získaných bodů. Dílčím cílem je určení efektivity těchto týmů jako poměru kvality týmu (vyjádřené celkovou tržní hodnotou týmu) a celkového počtu bodů dosažených v soutěži. Metody: Pro výzkum provedený v praktické části práce byla k určení závislosti využita regresní a korelační analýza. Regresní analýza vycházela z předpokladu volné závislosti, přičemž cílem bylo identifikovat míru její intenzity. Takto byl ověřován předpoklad, že celková tržní hodnota týmu má jistý vliv na dosažený výsledek v lize. Výsledky: Z výsledků je patrný význačný až velký vliv tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v lize. Hodnota korelačního koeficientu pro posledních devět sezon činí 0,609, pro posledních pět pak dokonce 0,714. Nejlepší výsledek oproti predikované hodnotě zaznamenal tým FC Slovan Liberec, který měl na konci sezony 2011/12 na svém kontě 66 bodů oproti...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Dependency of market value of a team on the result achieved at the Synot liga Objectives: The aim of this work is to determine the departmente of the market value of the teams which take place in the Czech Top Football league and their achieved results in this competition. Market value of the team is given by a sum of market value of all its players, regardless of their taking part in the match or not. It's put into the kontext with the final result in the league, which is expressed by a total sum of the gauner points. The partial aim is to determine effectiveness of these teams (expressed by total market value of the team) and the total sum of the points achieved in the competition Methods: Regressive and correlative analysis was used for determination of the dependence in the practical part of my research. Regressive analysis was taken from the assumption of free dependence. In this case the aim was to identify the degree of its intensity. So this is the way how the assumption that total market value of the team has certain influence on the achieved result in the league was checked. Results: In the results you can see characteristic and may be big influence of the market value of the team on the achieved result in the league. The value of correlative coefficient for the previous 9 sport...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020863030106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV