Zobrazit minimální záznam

Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorNedvídková, Iva
dc.date.accessioned2017-06-02T04:12:13Z
dc.date.available2017-06-02T04:12:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82252
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of given information with theoretical acknowledgement. The aim of the diploma thesis is to recommend some changes of marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou that could be helpful in following seasons according to the given comparison. Methods: The main method of collecting data needed for this diploma thesis is an interview. Interview was given personally and via mobile phone by management of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou and by ski school's customers. There is also SWOT analysis provided in the diploma thesis, where internal and external factors of Classic Ski School are being evaluated. Results: While analysing the marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou, an insufficient usage of some parts of marketing mix - for ex. Packages, Programming - was found out. Interview has shown that customers are interested in buying packages of services. Additional partnership would be required for creating these packages. There were other parts of marketing mix shown as insufficient - portfolio of current products, physical evidence and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketing sportucs_CZ
dc.subjectmarketing služebcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectmarketing of servicesen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleMarketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizeroucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-03
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId169801
dc.title.translatedMarketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerouen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
dc.identifier.aleph002086300
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of given information with theoretical acknowledgement. The aim of the diploma thesis is to recommend some changes of marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou that could be helpful in following seasons according to the given comparison. Methods: The main method of collecting data needed for this diploma thesis is an interview. Interview was given personally and via mobile phone by management of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou and by ski school's customers. There is also SWOT analysis provided in the diploma thesis, where internal and external factors of Classic Ski School are being evaluated. Results: While analysing the marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou, an insufficient usage of some parts of marketing mix - for ex. Packages, Programming - was found out. Interview has shown that customers are interested in buying packages of services. Additional partnership would be required for creating these packages. There were other parts of marketing mix shown as insufficient - portfolio of current products, physical evidence and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020863000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV