Zobrazit minimální záznam

Comparison of Motivation of Instagram and Polaroid Users
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorVinická, Lucie
dc.date.accessioned2020-08-25T10:22:16Z
dc.date.available2020-08-25T10:22:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82156
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of this thesis is devoted to a brief summary of the history of photography and philosophical opinions on that topic. It introduces Polaroid and Instagram and outlines the possible motivations of their users, using both the scientific literature, as well as personal blogs, articles and interviews. The practical part of the thesis describes the design and process of the original research, which consists of a standardized questionnaire, and its results. With its help we confirm or disprove our hypothesis.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá motivacemi uživatelů Polaroidu a Instagramu, přičemž vychází z předpokladu, že obě média mají společný téměř okamžitý výsledek a mohou mít i velmi podobnou vizuální stylizaci. Teoretická část práce se věnuje stručnému shrnutí historie fotografie a filozofickým názorům na toto téma. Představuje fenomén Polaroidu a Instagramu a nastiňuje možné motivace jejich uživatelů, jak s pomocí odborné literatury, tak i osobních blogů, článků a rozhovorů. Praktická část popisuje provedení originálního výzkumu, který sestává ze standardizovaného dotazníku, a jeho výsledky. S jejich pomocí potvrdíme či vyvrátíme stanovené hypotézy.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPolaroiden_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectuseren_US
dc.subjectretroen_US
dc.subjectnostalgiaen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectmobile photographyen_US
dc.subjectinstant photographyen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectPolaroidcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectuživatelcs_CZ
dc.subjectretrocs_CZ
dc.subjectnostalgiecs_CZ
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectmobilní fotografiecs_CZ
dc.subjectinstantní fotografiecs_CZ
dc.subjectfotoaparátcs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.titleSrovnání motivace uživatelů Instagramu a polaroiducs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-15
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId180221
dc.title.translatedComparison of Motivation of Instagram and Polaroid Usersen_US
dc.contributor.refereeŠlerka, Josef
dc.identifier.aleph002107183
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá motivacemi uživatelů Polaroidu a Instagramu, přičemž vychází z předpokladu, že obě média mají společný téměř okamžitý výsledek a mohou mít i velmi podobnou vizuální stylizaci. Teoretická část práce se věnuje stručnému shrnutí historie fotografie a filozofickým názorům na toto téma. Představuje fenomén Polaroidu a Instagramu a nastiňuje možné motivace jejich uživatelů, jak s pomocí odborné literatury, tak i osobních blogů, článků a rozhovorů. Praktická část popisuje provedení originálního výzkumu, který sestává ze standardizovaného dotazníku, a jeho výsledky. S jejich pomocí potvrdíme či vyvrátíme stanovené hypotézy.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of this thesis is devoted to a brief summary of the history of photography and philosophical opinions on that topic. It introduces Polaroid and Instagram and outlines the possible motivations of their users, using both the scientific literature, as well as personal blogs, articles and interviews. The practical part of the thesis describes the design and process of the original research, which consists of a standardized questionnaire, and its results. With its help we confirm or disprove our hypothesis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021071830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV