Show simple item record

Marketing research of public opinion about holding of Olympic games in Prague
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorVoráček, Josef
dc.date.accessioned2017-04-10T09:46:34Z
dc.date.available2017-04-10T09:46:34Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/820
dc.description.abstractAnotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuje základní pojmy. Tyto teoretické znalosti jsou následně použity pro zpracování výzkumu veřejného mínění. V další části se práce ,·ěnuj e samotnému výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na vybraném vzorku pražské veřejnosti- 302 respondentů. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru nastíněna doporučení vedoucí k ovlivnění tohoto veřejného mínění. Annotation: This thesis deal with the subject of marketing research. The main objective of the work is to find out public opinion by own research about holding of olympic games in Prague. The first part of the work, theoretical resources, define a basic terms. These theoretical knowledge are used for elaboration of research of public opinion. In the next part the work attends to research itself, which has been made by questionnaire research on the selected sample of the Prague community - 302 informants. On the basis of ascertained results the recommendations are proposed at the end of the work to influence this public opinion. Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, olympijské hry, respondent, veřejné mínění. Keywords:...en_US
dc.description.abstractAnotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuje základní pojmy. Tyto teoretické znalosti jsou následně použity pro zpracování výzkumu veřejného mínění. V další části se práce ,·ěnuj e samotnému výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na vybraném vzorku pražské veřejnosti- 302 respondentů. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru nastíněna doporučení vedoucí k ovlivnění tohoto veřejného mínění. Annotation: This thesis deal with the subject of marketing research. The main objective of the work is to find out public opinion by own research about holding of olympic games in Prague. The first part of the work, theoretical resources, define a basic terms. These theoretical knowledge are used for elaboration of research of public opinion. In the next part the work attends to research itself, which has been made by questionnaire research on the selected sample of the Prague community - 302 informants. On the basis of ascertained results the recommendations are proposed at the end of the work to influence this public opinion. Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, olympijské hry, respondent, veřejné mínění. Keywords:...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový výzkum veřejného mínění o pořádání Olympijských her v Prazecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-05
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId37147
dc.title.translatedMarketing research of public opinion about holding of Olympic games in Pragueen_US
dc.contributor.refereeDvořák, František
dc.identifier.aleph000968618
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAnotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuje základní pojmy. Tyto teoretické znalosti jsou následně použity pro zpracování výzkumu veřejného mínění. V další části se práce ,·ěnuj e samotnému výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na vybraném vzorku pražské veřejnosti- 302 respondentů. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru nastíněna doporučení vedoucí k ovlivnění tohoto veřejného mínění. Annotation: This thesis deal with the subject of marketing research. The main objective of the work is to find out public opinion by own research about holding of olympic games in Prague. The first part of the work, theoretical resources, define a basic terms. These theoretical knowledge are used for elaboration of research of public opinion. In the next part the work attends to research itself, which has been made by questionnaire research on the selected sample of the Prague community - 302 informants. On the basis of ascertained results the recommendations are proposed at the end of the work to influence this public opinion. Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, olympijské hry, respondent, veřejné mínění. Keywords:...cs_CZ
uk.abstract.enAnotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuje základní pojmy. Tyto teoretické znalosti jsou následně použity pro zpracování výzkumu veřejného mínění. V další části se práce ,·ěnuj e samotnému výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na vybraném vzorku pražské veřejnosti- 302 respondentů. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru nastíněna doporučení vedoucí k ovlivnění tohoto veřejného mínění. Annotation: This thesis deal with the subject of marketing research. The main objective of the work is to find out public opinion by own research about holding of olympic games in Prague. The first part of the work, theoretical resources, define a basic terms. These theoretical knowledge are used for elaboration of research of public opinion. In the next part the work attends to research itself, which has been made by questionnaire research on the selected sample of the Prague community - 302 informants. On the basis of ascertained results the recommendations are proposed at the end of the work to influence this public opinion. Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, olympijské hry, respondent, veřejné mínění. Keywords:...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV