dc.contributor.advisor | Kofroň, Jan | |
dc.creator | Beňovič, Marek | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T02:17:44Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T02:17:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/81884 | |
dc.description.abstract | JBox2D je herní engine simulující fyziku pevných těles a kapalin v 2D pros- toru. Práce poskytuje rozšíření knihovny JBox2D umožňující tříštění těles po je- jich vzájemné kolizi. Důraz je kladen na plynulost činnosti algoritmu v reálném čase, nízké nároky na výkon procesoru a přirozenost průběhu procesů tříštění. Algoritmus také poskytuje možnost definovat materiály těles a nastavovat jejich vlastnosti, na nichž závisí průběh simulace tříštění těchto těles. Je k dispozici jednoduché programátorské rozhraní založené na logice knihovny. Na demons- traci funkčnosti daného řešení práce obsahuje i jednoduchý framework s testo- vacími scénáři napodobujícími fraktury objektů. Práce poskytuje nové možnosti při vývoji 2D her pro mobilní zařízení a osobní počítače. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | JBox2D is a game engine simulating the physics of solid objects and liquids in a 2D space. This project provides a JBox2D library extension that allows for fracturing of objects after their collision. The presented algorithm prioritizes its smooth running in real time, low processing power requirements and a natural flow of the fracturing processes. The algorithm also provides a possibility to define the materials of the objects to be fractured and set their properties, which in turn determine the outcome of the simulation process of fracturing these objects. A simple programming interface based on the logic of the library is provided. In order to demonstrate the usability of the solution, the project also contains a simple framework with test scenarios simulating fracturing of objects. This project provides new possibilities for developing 2D games for mobile devices and personal computers. 1 | en_US |
dc.language | Slovenčina | cs_CZ |
dc.language.iso | sk_SK | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | JBox2D | cs_CZ |
dc.subject | fyzikálny engine | cs_CZ |
dc.subject | fyzika projektilu | cs_CZ |
dc.subject | voroného fragmentácia | cs_CZ |
dc.subject | konvexná dekompozícia | cs_CZ |
dc.subject | JBox2D | en_US |
dc.subject | physics engine | en_US |
dc.subject | bullet physics | en_US |
dc.subject | voronoi shattering | en_US |
dc.subject | convex decomposition | en_US |
dc.title | Podpora fraktúr pre jbox2d engine | sk_SK |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-07 | |
dc.description.department | Department of Distributed and Dependable Systems | en_US |
dc.description.department | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 165276 | |
dc.title.translated | Support for fractures in jbox2d engine | en_US |
dc.title.translated | Podpora fraktur pro jbox2d engine | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Vinárek, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 002025467 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systems | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | JBox2D je herní engine simulující fyziku pevných těles a kapalin v 2D pros- toru. Práce poskytuje rozšíření knihovny JBox2D umožňující tříštění těles po je- jich vzájemné kolizi. Důraz je kladen na plynulost činnosti algoritmu v reálném čase, nízké nároky na výkon procesoru a přirozenost průběhu procesů tříštění. Algoritmus také poskytuje možnost definovat materiály těles a nastavovat jejich vlastnosti, na nichž závisí průběh simulace tříštění těchto těles. Je k dispozici jednoduché programátorské rozhraní založené na logice knihovny. Na demons- traci funkčnosti daného řešení práce obsahuje i jednoduchý framework s testo- vacími scénáři napodobujícími fraktury objektů. Práce poskytuje nové možnosti při vývoji 2D her pro mobilní zařízení a osobní počítače. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | JBox2D is a game engine simulating the physics of solid objects and liquids in a 2D space. This project provides a JBox2D library extension that allows for fracturing of objects after their collision. The presented algorithm prioritizes its smooth running in real time, low processing power requirements and a natural flow of the fracturing processes. The algorithm also provides a possibility to define the materials of the objects to be fractured and set their properties, which in turn determine the outcome of the simulation process of fracturing these objects. A simple programming interface based on the logic of the library is provided. In order to demonstrate the usability of the solution, the project also contains a simple framework with test scenarios simulating fracturing of objects. This project provides new possibilities for developing 2D games for mobile devices and personal computers. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020254670106986 | |