Zobrazit minimální záznam

Support for fractures in jbox2d engine
Podpora fraktur pro jbox2d engine
dc.contributor.advisorKofroň, Jan
dc.creatorBeňovič, Marek
dc.date.accessioned2017-06-02T02:17:44Z
dc.date.available2017-06-02T02:17:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81884
dc.description.abstractJBox2D je herní engine simulující fyziku pevných těles a kapalin v 2D pros- toru. Práce poskytuje rozšíření knihovny JBox2D umožňující tříštění těles po je- jich vzájemné kolizi. Důraz je kladen na plynulost činnosti algoritmu v reálném čase, nízké nároky na výkon procesoru a přirozenost průběhu procesů tříštění. Algoritmus také poskytuje možnost definovat materiály těles a nastavovat jejich vlastnosti, na nichž závisí průběh simulace tříštění těchto těles. Je k dispozici jednoduché programátorské rozhraní založené na logice knihovny. Na demons- traci funkčnosti daného řešení práce obsahuje i jednoduchý framework s testo- vacími scénáři napodobujícími fraktury objektů. Práce poskytuje nové možnosti při vývoji 2D her pro mobilní zařízení a osobní počítače. 1cs_CZ
dc.description.abstractJBox2D is a game engine simulating the physics of solid objects and liquids in a 2D space. This project provides a JBox2D library extension that allows for fracturing of objects after their collision. The presented algorithm prioritizes its smooth running in real time, low processing power requirements and a natural flow of the fracturing processes. The algorithm also provides a possibility to define the materials of the objects to be fractured and set their properties, which in turn determine the outcome of the simulation process of fracturing these objects. A simple programming interface based on the logic of the library is provided. In order to demonstrate the usability of the solution, the project also contains a simple framework with test scenarios simulating fracturing of objects. This project provides new possibilities for developing 2D games for mobile devices and personal computers. 1en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectJBox2Dcs_CZ
dc.subjectfyzikálny enginecs_CZ
dc.subjectfyzika projektilucs_CZ
dc.subjectvoroného fragmentáciacs_CZ
dc.subjectkonvexná dekompozíciacs_CZ
dc.subjectJBox2Den_US
dc.subjectphysics engineen_US
dc.subjectbullet physicsen_US
dc.subjectvoronoi shatteringen_US
dc.subjectconvex decompositionen_US
dc.titlePodpora fraktúr pre jbox2d enginesk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId165276
dc.title.translatedSupport for fractures in jbox2d engineen_US
dc.title.translatedPodpora fraktur pro jbox2d enginecs_CZ
dc.contributor.refereeVinárek, Jiří
dc.identifier.aleph002025467
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csJBox2D je herní engine simulující fyziku pevných těles a kapalin v 2D pros- toru. Práce poskytuje rozšíření knihovny JBox2D umožňující tříštění těles po je- jich vzájemné kolizi. Důraz je kladen na plynulost činnosti algoritmu v reálném čase, nízké nároky na výkon procesoru a přirozenost průběhu procesů tříštění. Algoritmus také poskytuje možnost definovat materiály těles a nastavovat jejich vlastnosti, na nichž závisí průběh simulace tříštění těchto těles. Je k dispozici jednoduché programátorské rozhraní založené na logice knihovny. Na demons- traci funkčnosti daného řešení práce obsahuje i jednoduchý framework s testo- vacími scénáři napodobujícími fraktury objektů. Práce poskytuje nové možnosti při vývoji 2D her pro mobilní zařízení a osobní počítače. 1cs_CZ
uk.abstract.enJBox2D is a game engine simulating the physics of solid objects and liquids in a 2D space. This project provides a JBox2D library extension that allows for fracturing of objects after their collision. The presented algorithm prioritizes its smooth running in real time, low processing power requirements and a natural flow of the fracturing processes. The algorithm also provides a possibility to define the materials of the objects to be fractured and set their properties, which in turn determine the outcome of the simulation process of fracturing these objects. A simple programming interface based on the logic of the library is provided. In order to demonstrate the usability of the solution, the project also contains a simple framework with test scenarios simulating fracturing of objects. This project provides new possibilities for developing 2D games for mobile devices and personal computers. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.identifier.lisID990020254670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV