Show simple item record

Implementation of selected applets to the teaching of physics
dc.contributor.advisorDvořáková, Irena
dc.creatorKotmel, František
dc.date.accessioned2017-06-02T02:15:43Z
dc.date.available2017-06-02T02:15:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81875
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím fyzikálních appletů ve výuce. V první části práce je náhled do problematiky zavádění tabletů do škol. V druhé části jsou uvedeny možnosti využití aplikace Physics at school. Hlavní část práce je obsažena v páté kapitole, kde je uvedeno devět pracovních listů s využitím aplikace Physics at school s autorskými odpověďmi, a v šesté kapitole, kde je vyhodnocení proběhlých hodin s pracovními listy. Listy jsou tvořeny pro žáky základní školy 7. až 9. třídy.cs_CZ
dc.description.abstractMy Bachelor's dissertations deals with the utilisation of physical applets in education. In the first part, I study the issue of implementing tablets in schools. In the second part, the work displays the possibilities of utilising the Physics at school application.. The quintessential part of the work is the fifth chapter, where are nine working lists with the utilisation of the Physics at school application as well with author's answers. The sixth chapter entails the evaluation of previous classes using the lists. The working lists are primarily structured for students between 7 and 9 grade of the primary school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectapletycs_CZ
dc.subjectvýuka fyzikycs_CZ
dc.subjectappletsen_US
dc.subjectteaching of physicsen_US
dc.titleImplementace vybraných apletů do výuky fyzikycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-01
dc.description.departmentDepartment of Physics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId158861
dc.title.translatedImplementation of selected applets to the teaching of physicsen_US
dc.contributor.refereeŽák, Vojtěch
dc.identifier.aleph002035722
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysics Directed Towards Educationen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysics Directed Towards Educationen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá využitím fyzikálních appletů ve výuce. V první části práce je náhled do problematiky zavádění tabletů do škol. V druhé části jsou uvedeny možnosti využití aplikace Physics at school. Hlavní část práce je obsažena v páté kapitole, kde je uvedeno devět pracovních listů s využitím aplikace Physics at school s autorskými odpověďmi, a v šesté kapitole, kde je vyhodnocení proběhlých hodin s pracovními listy. Listy jsou tvořeny pro žáky základní školy 7. až 9. třídy.cs_CZ
uk.abstract.enMy Bachelor's dissertations deals with the utilisation of physical applets in education. In the first part, I study the issue of implementing tablets in schools. In the second part, the work displays the possibilities of utilising the Physics at school application.. The quintessential part of the work is the fifth chapter, where are nine working lists with the utilisation of the Physics at school application as well with author's answers. The sixth chapter entails the evaluation of previous classes using the lists. The working lists are primarily structured for students between 7 and 9 grade of the primary school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyzikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV