Zobrazit minimální záznam

Professional prejudices as a limiting factor in the work of teaching staff and social care workers with disadvantaged clients
dc.contributor.advisorLorenzová, Jitka
dc.creatorSuchomelová, Alena
dc.date.accessioned2017-06-02T01:51:16Z
dc.date.available2017-06-02T01:51:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81766
dc.description.abstractTématem této diplomové práce jsou profesní předsudky pedagogických pracovníků a pracovníků v sociálních službách v zařízeních se znevýhodněnými klienty, zejména klienty s mentálním postižením, které mohou být limitujícím faktorem práce těchto pracovníků a také kvality života znevýhodněných klientů. Práce popisuje a shrnuje obecné poznatky o předsudcích a jejich vlivu na život člověka. Zmiňuje vybrané profesní předsudky pomáhajících, dokumentuje je a porovnává míru jejich vlivu na chování a přístup ke klientům jak pedagogických pracovníků, tak pracovníků v sociálních službách. Pokouší se hledat souvislosti předsudečného chování pracovníků a jejich vzděláním. V závěru se práce pokouší hledat doporučení a možná východiska v dané oblasti, která mohou prospět kvalitě života znevýhodněných klientů.cs_CZ
dc.description.abstractThis study is going to focus on professional bias of pedagogical staff and social services workers in facilities with disadvantaged clients, particularly those with mental handicap. Such bias can limit work efforts of workers, and thus effect quality of life of disadvantaged clients. The research gathers and describes general knowledge of bias and its influence on men's life. The study mentions chosen professional bias of workers, documents it and compares degree of its influence on behaviour and approach to clients of both pedagogical staff and social services workers. The research attempts to search for connection between workers' biased behaviour and their education. Last of all, the study aims to search for suggestions and possible solutions of given situations that may be beneficial to quality of life of disadvantaged clients.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPředsudkycs_CZ
dc.subjectklientcs_CZ
dc.subjectsociální péčecs_CZ
dc.subjectpedagogičtí pracovnícics_CZ
dc.subjectpracovníci v sociálních službáchcs_CZ
dc.subjectPrejudicesen_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectsocial careen_US
dc.subjectteaching staffen_US
dc.subjectsocial care workersen_US
dc.titleProfesní předsudky jako limitující faktor práce pedagogických pracovníků a pracovníků sociální péče se znevýhodněnými klientycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId124359
dc.title.translatedProfessional prejudices as a limiting factor in the work of teaching staff and social care workers with disadvantaged clientsen_US
dc.contributor.refereeVincejová, Eva
dc.identifier.aleph002096247
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem této diplomové práce jsou profesní předsudky pedagogických pracovníků a pracovníků v sociálních službách v zařízeních se znevýhodněnými klienty, zejména klienty s mentálním postižením, které mohou být limitujícím faktorem práce těchto pracovníků a také kvality života znevýhodněných klientů. Práce popisuje a shrnuje obecné poznatky o předsudcích a jejich vlivu na život člověka. Zmiňuje vybrané profesní předsudky pomáhajících, dokumentuje je a porovnává míru jejich vlivu na chování a přístup ke klientům jak pedagogických pracovníků, tak pracovníků v sociálních službách. Pokouší se hledat souvislosti předsudečného chování pracovníků a jejich vzděláním. V závěru se práce pokouší hledat doporučení a možná východiska v dané oblasti, která mohou prospět kvalitě života znevýhodněných klientů.cs_CZ
uk.abstract.enThis study is going to focus on professional bias of pedagogical staff and social services workers in facilities with disadvantaged clients, particularly those with mental handicap. Such bias can limit work efforts of workers, and thus effect quality of life of disadvantaged clients. The research gathers and describes general knowledge of bias and its influence on men's life. The study mentions chosen professional bias of workers, documents it and compares degree of its influence on behaviour and approach to clients of both pedagogical staff and social services workers. The research attempts to search for connection between workers' biased behaviour and their education. Last of all, the study aims to search for suggestions and possible solutions of given situations that may be beneficial to quality of life of disadvantaged clients.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020962470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV