Show simple item record

Trends in Enterprise Information Systems with Emphasis on CRM Systems
dc.contributor.advisorLipková, Helena
dc.creatorBarták, Miloš
dc.date.accessioned2020-08-21T11:29:35Z
dc.date.available2020-08-21T11:29:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81732
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je představení vybraných trendů v oblasti CRM informačních systémů. Úvodní část práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky, které rozebírá z hlediska marketingu i informačních technologií. Seznamuje také čtenáře s architekturou CRM informačních systémů a s možnostmi implementace těchto řešení. Představuje rovněž vybrané dodavatele CRM systémů, kteří mají na trhu dominantní postavení. Následující část práce je pak zaměřena již na samotné trendy, které jsou u CRM informačních systémů patrné. Zejména se jedná o cloud computing, social CRM a internet věcí. Další část práce využívá praktickou formou poznatky z předcházejících kapitol. Věnuje se totiž tvorbě poptávky pro implementaci nového CRM řešení v reálné firmě ze segmentu SME. Úvod této kapitoly představuje vybranou společnost a analyzuje současný stav CRM a ICT v této firmě. Následující část pak představuje očekávané cíle implementace nového CRM řešení a rozebírá hlavní požadavky, které jsou na toto řešení kladeny. Závěr kapitoly se věnuje výběru dodavatelů, kteří budou osloveni, a hodnotícím kritériím. Výstupy z této diplomové práce pak poslouží jako podklady pro přípravu reálné poptávky po novém řešení.cs_CZ
dc.description.abstractThe intention of this master thesis is the presentation of the selected trends in CRM information systems. The opening part is aimed at management of customer relationships, which are analysed in terms of marketing and ICT technologies. This part also introduces the readers to the architecture of CRM information systems and to possible ways of implementing of these solutions. Moreover, it presents some vendors of CRM solutions that are leaders on the market. The following part is solely focused on the trends in CRM information systems. These trends are primarily related to cloud computing, social CRM and the internet of things. The next part of this thesis applies the findings from the previous chapters in a practical way. It deals with a creation of the request for a new CRM solution in an actual company from SME segment. The introduction of this chapter presents the chosen enterprise and analyses the current state of CRM and ICT in this company. The next part defines expected goals and the main requirements for a new CRM solution in the company. The conclusion of this part is focused on the choice of suitable vendors who will be asked for proposal and the evaluation criteria of the bid. The outputs of this master thesis will serve as a basis for the preparation of an actual request for proposal of a new...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectCRMcs_CZ
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs_CZ
dc.subjectpodnikové informační systémycs_CZ
dc.subjecttrendycs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectcloud computingcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectinternet věcícs_CZ
dc.subjectimplementace informačního systémucs_CZ
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectcustomer relationship managementen_US
dc.subjectenterprise information systemsen_US
dc.subjecttrendsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcloud computingen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectinternet of thingsen_US
dc.subjectinformation system implementationen_US
dc.titleTrendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRMcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-20
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId129125
dc.title.translatedTrends in Enterprise Information Systems with Emphasis on CRM Systemsen_US
dc.contributor.refereeDvořák, Jan
dc.identifier.aleph002095441
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je představení vybraných trendů v oblasti CRM informačních systémů. Úvodní část práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky, které rozebírá z hlediska marketingu i informačních technologií. Seznamuje také čtenáře s architekturou CRM informačních systémů a s možnostmi implementace těchto řešení. Představuje rovněž vybrané dodavatele CRM systémů, kteří mají na trhu dominantní postavení. Následující část práce je pak zaměřena již na samotné trendy, které jsou u CRM informačních systémů patrné. Zejména se jedná o cloud computing, social CRM a internet věcí. Další část práce využívá praktickou formou poznatky z předcházejících kapitol. Věnuje se totiž tvorbě poptávky pro implementaci nového CRM řešení v reálné firmě ze segmentu SME. Úvod této kapitoly představuje vybranou společnost a analyzuje současný stav CRM a ICT v této firmě. Následující část pak představuje očekávané cíle implementace nového CRM řešení a rozebírá hlavní požadavky, které jsou na toto řešení kladeny. Závěr kapitoly se věnuje výběru dodavatelů, kteří budou osloveni, a hodnotícím kritériím. Výstupy z této diplomové práce pak poslouží jako podklady pro přípravu reálné poptávky po novém řešení.cs_CZ
uk.abstract.enThe intention of this master thesis is the presentation of the selected trends in CRM information systems. The opening part is aimed at management of customer relationships, which are analysed in terms of marketing and ICT technologies. This part also introduces the readers to the architecture of CRM information systems and to possible ways of implementing of these solutions. Moreover, it presents some vendors of CRM solutions that are leaders on the market. The following part is solely focused on the trends in CRM information systems. These trends are primarily related to cloud computing, social CRM and the internet of things. The next part of this thesis applies the findings from the previous chapters in a practical way. It deals with a creation of the request for a new CRM solution in an actual company from SME segment. The introduction of this chapter presents the chosen enterprise and analyses the current state of CRM and ICT in this company. The next part defines expected goals and the main requirements for a new CRM solution in the company. The conclusion of this part is focused on the choice of suitable vendors who will be asked for proposal and the evaluation criteria of the bid. The outputs of this master thesis will serve as a basis for the preparation of an actual request for proposal of a new...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020954410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV