Využití kognitivně-behaviorální terapie u klientů s poruchami atusitického spektra
Use of cognitive-behavioural therapy for patients with autistic spectrum disorders
dc.contributor.advisor | Felcmanová, Lenka | |
dc.creator | Macháčková, Milada | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T00:13:01Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T00:13:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/81483 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | psychoterapie | cs_CZ |
dc.subject | kognitivně-behaviorální terapie | cs_CZ |
dc.subject | poruchy autistického spektra | cs_CZ |
dc.subject | autismus | cs_CZ |
dc.subject | Aspergerův syndrom | cs_CZ |
dc.subject | psychotherapy | en_US |
dc.subject | cognitive behavioral therapy | en_US |
dc.subject | autistic spectrum disorders | en_US |
dc.subject | autism | en_US |
dc.subject | Asperger syndrome | en_US |
dc.title | Využití kognitivně-behaviorální terapie u klientů s poruchami atusitického spektra | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-01-21 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 136821 | |
dc.title.translated | Use of cognitive-behavioural therapy for patients with autistic spectrum disorders | en_US |
dc.contributor.referee | Zemková, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 002066083 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020660830106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [18094]
Theses