Zobrazit minimální záznam

Evolutionary algorithms for TV commercial planning
dc.contributor.advisorPilát, Martin
dc.creatorVytasil, Jiří
dc.date.accessioned2017-06-01T23:07:53Z
dc.date.available2017-06-01T23:07:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81226
dc.description.abstractPráce se zabývá problémem plánování reklam v televizích. Tento problém se se vzrůstajícím počtem televizních stanic stává stále složitějším a naivní algoritmy používané v minulosti přestávají stačit. V práci se především věnujeme možnosti využití evolučních algoritmů v této oblasti. Součástí práce je také implementace pilotní verze softwaru, která umožňuje otestovat schopnosti evolučních algoritmů a porovnat je mezi sebou a s naivním algoritmem. Ukazuje se, že výsledky evoluce jsou dobré a evoluční algoritmy jsou vhodné pro řešení tohoto problému. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the problem of TV commercials planning. This problem is getting more difficult as the number of different TV stations grows and naive algorithms become unable to scale with this number. In this work, we deal with the possibility to use evolutionary algorithms to solve this problem. The work also contains an implementation of a software, which is capable of testing the various versions of the algorithm and comparing them to a naive one. The results indicate that evolutionary algorithms are a suitable technique to solve the problem at hand. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectreklamní kampaňcs_CZ
dc.subjectevoluční algoritmuscs_CZ
dc.subjectplánovánícs_CZ
dc.subjectTV commercialen_US
dc.subjectevolutionary algorithmen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.titlePlánování reklamních kampaní v TV pomocí evolučních algoritmůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId152261
dc.title.translatedEvolutionary algorithms for TV commercial planningen_US
dc.contributor.refereeNeruda, Roman
dc.identifier.aleph002026106
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá problémem plánování reklam v televizích. Tento problém se se vzrůstajícím počtem televizních stanic stává stále složitějším a naivní algoritmy používané v minulosti přestávají stačit. V práci se především věnujeme možnosti využití evolučních algoritmů v této oblasti. Součástí práce je také implementace pilotní verze softwaru, která umožňuje otestovat schopnosti evolučních algoritmů a porovnat je mezi sebou a s naivním algoritmem. Ukazuje se, že výsledky evoluce jsou dobré a evoluční algoritmy jsou vhodné pro řešení tohoto problému. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the problem of TV commercials planning. This problem is getting more difficult as the number of different TV stations grows and naive algorithms become unable to scale with this number. In this work, we deal with the possibility to use evolutionary algorithms to solve this problem. The work also contains an implementation of a software, which is capable of testing the various versions of the algorithm and comparing them to a naive one. The results indicate that evolutionary algorithms are a suitable technique to solve the problem at hand. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020261060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV