Zobrazit minimální záznam

Digital identity at the time of Google services
dc.contributor.advisorPapík, Richard
dc.creatorSkoček, Jakub
dc.date.accessioned2020-08-17T10:38:17Z
dc.date.available2020-08-17T10:38:17Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81169
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjistit, jaké informace osobní i neosobní povahy poskytují uživatelé společnosti Google výměnou za možnost bezplatného využívání jejích služeb a jaký obraz digitální identity lze z těchto informací sestavit. Jelikož lze samotný pojem digitální identita interpretovat různými způsoby, je nejdříve jeho význam vymezen pro účely této práce. Pro lepší pochopení tématu je dále popsána stručná historie a současnost společnosti Google a nabízené služby. Rozsah digitální identity je do značné míry ovlivněn politikou společnosti v oblasti sběru a uchování uživatelských dat. Z tohoto důvodu je jí věnována samostatná kapitola. V další části jsou pak představeny nástroje pro správu digitální identity dostupné v rámci uživatelského účtu. V praktické části byla následně provedena analýza reálných uživatelských dat ze všech služeb spojených s uživatelským účtem.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to find out what information of personal and impersonal nature users provide to Google in exchange for free use of its services and what image of digital identity can be compiled from this information. Since the concept of digital identity can be interpreted in different ways, its meaning is first determined for the purposes of this study. For a better understanding of the subject is further described a brief history and present of Google and the services it offers. Range of digital identity is influenced by the company's policy on the collection and storage of user data. For this reason, it is discussed in a separate chapter. The next part presents tools for managing digital identity available within the user account. In the practical part the real user data from all services associated with the user account were analyzed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectGoogleen_US
dc.subjectdigital identityen_US
dc.subjectprivacyen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectGooglecs_CZ
dc.subjectdigitální identitacs_CZ
dc.subjectsoukromícs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.titleDigitální identita v době služeb Googlecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-14
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId150974
dc.title.translatedDigital identity at the time of Google servicesen_US
dc.contributor.refereeSouček, Martin
dc.identifier.aleph002030626
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce bylo zjistit, jaké informace osobní i neosobní povahy poskytují uživatelé společnosti Google výměnou za možnost bezplatného využívání jejích služeb a jaký obraz digitální identity lze z těchto informací sestavit. Jelikož lze samotný pojem digitální identita interpretovat různými způsoby, je nejdříve jeho význam vymezen pro účely této práce. Pro lepší pochopení tématu je dále popsána stručná historie a současnost společnosti Google a nabízené služby. Rozsah digitální identity je do značné míry ovlivněn politikou společnosti v oblasti sběru a uchování uživatelských dat. Z tohoto důvodu je jí věnována samostatná kapitola. V další části jsou pak představeny nástroje pro správu digitální identity dostupné v rámci uživatelského účtu. V praktické části byla následně provedena analýza reálných uživatelských dat ze všech služeb spojených s uživatelským účtem.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis was to find out what information of personal and impersonal nature users provide to Google in exchange for free use of its services and what image of digital identity can be compiled from this information. Since the concept of digital identity can be interpreted in different ways, its meaning is first determined for the purposes of this study. For a better understanding of the subject is further described a brief history and present of Google and the services it offers. Range of digital identity is influenced by the company's policy on the collection and storage of user data. For this reason, it is discussed in a separate chapter. The next part presents tools for managing digital identity available within the user account. In the practical part the real user data from all services associated with the user account were analyzed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020306260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV