Zobrazit minimální záznam

Historical and sociological aspects of self-presentation on the internet (focus on the social network Instagram)
dc.contributor.advisorŠalanda, Bohuslav
dc.creatorPetrová, Michaela
dc.date.accessioned2020-08-21T17:09:01Z
dc.date.available2020-08-21T17:09:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81048
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to find out what motives lead Internet users to self-representation in public space. My thesis is focused on the application Instagram, which has not been given much space. The age range of users is from 18 years, divided into free age groups, with the assumption of differences that arise in the course of the investigation. The work has a theoretical and empirical character, where the theoretical part is devoted to gradual changes in society with the advent of new technologies. Qualitative research that answers the main research question and the other partial research questions, was conducted by semistructured interviews. The results can serve as a theoretical basis for future research in the field of social networking, especially the application Instagram. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zjistit, jaké motivy vedou uživatele internetu k sebeprezentaci ve veřejném prostoru. Práce je zaměřena na aplikaci Instagram, které doposud nebylo věnováno mnoho prostoru. Věkové rozmezí uživatelů je od 18 let, rozděleno do tří věkových skupin s předpokladem rozdílností, které vyplynou v průběhu šetření. Práce má teoreticko-empirickou povahu, přičemž teoretická část je věnována pozvolným změnám ve společnosti s nástupem nových technologií. Kvalitativní výzkum, který odpovídá na hlavní výzkumnou otázku a další dílčí výzkumné otázky, vychází z polostrukturovaných rozhovorů. Výsledky mohou sloužit jako teoretický základ pro budoucí zkoumání sociálních sítí, především aplikace Instagram. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectself-presentationen_US
dc.subjectdigital societyen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectsebeprezentacecs_CZ
dc.subjectdigitální společnostcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.titleHistoricko-sociologické aspekty sebeprezentace na internetu (zaměření na sociální síť Instagram)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-21
dc.description.departmentDepartment of Historical Sociologyen_US
dc.description.departmentPracoviště Historické sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId165426
dc.title.translatedHistorical and sociological aspects of self-presentation on the internet (focus on the social network Instagram)en_US
dc.contributor.refereeCviklová, Lucie
dc.identifier.aleph002113901
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistorická sociologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineHistorical Sociologyen_US
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Pracoviště Historické sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Historical Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csHistorická sociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enHistorical Sociologyen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je zjistit, jaké motivy vedou uživatele internetu k sebeprezentaci ve veřejném prostoru. Práce je zaměřena na aplikaci Instagram, které doposud nebylo věnováno mnoho prostoru. Věkové rozmezí uživatelů je od 18 let, rozděleno do tří věkových skupin s předpokladem rozdílností, které vyplynou v průběhu šetření. Práce má teoreticko-empirickou povahu, přičemž teoretická část je věnována pozvolným změnám ve společnosti s nástupem nových technologií. Kvalitativní výzkum, který odpovídá na hlavní výzkumnou otázku a další dílčí výzkumné otázky, vychází z polostrukturovaných rozhovorů. Výsledky mohou sloužit jako teoretický základ pro budoucí zkoumání sociálních sítí, především aplikace Instagram. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to find out what motives lead Internet users to self-representation in public space. My thesis is focused on the application Instagram, which has not been given much space. The age range of users is from 18 years, divided into free age groups, with the assumption of differences that arise in the course of the investigation. The work has a theoretical and empirical character, where the theoretical part is devoted to gradual changes in society with the advent of new technologies. Qualitative research that answers the main research question and the other partial research questions, was conducted by semistructured interviews. The results can serve as a theoretical basis for future research in the field of social networking, especially the application Instagram. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Pracoviště Historické sociologiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021139010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV