Zobrazit minimální záznam

How to re-design the Teacher and the Student - Contemporary Fashion Design into Art Education
dc.contributor.advisorFulková, Marie
dc.creatorRichterová, Ludmila
dc.date.accessioned2021-03-26T10:28:41Z
dc.date.available2021-03-26T10:28:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80861
dc.description.abstractv českém jazyce: Richterová, L. Re-design učitele a žáka (Inspirace ze současného oděvního designu pro výtvarnou výchovu) [Diplomová práce] Praha 2015 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 73 stran. (Přílohy: 13 souborů) Diplomová práce má charakter reflexivní studie založené na principech participačního výzkumu, výzkumu metodou A/R/Tography a pedagogického akčního výzkumu podle metodiky Marie Fulkové. S ohledem na výsledky předchozí bakalářské práce autorka obrací pozornost na problematiku re-designu jako možného způsobu řešení některých momentů, objevujících se ve školním prostředí. Autorka se v textu zároveň snaží kriticky nahlížet ve výtvarné výchově často využívané současné postupy DIY. Součástí textu je popis re-designového přepracování oděvního artefaktu "Dinosauři", které je autorčinou původní výtvarnou prací a reflexe realizovaných didaktických celků tematicky ohraničených zadáním a zpracováním diplomové práce. Cílem diplomové práce je zmapování problematiky re-designu se zaměřením na oděv, jeho didaktická transformace a ověření funkčnosti výsledného didaktického celku v praxi.cs_CZ
dc.description.abstractin english: Richterová, L. How to re-design the Teacher and the Student (Contemporary Fashion Design into Art Education) [Diploma thesis] Prague 2015 - Charles University, Faculty of Educatin, Department of Art Education, 73 pages. (Attachements: 13 files) The diploma thesis bears character of a reflective study, based on the principles of participative research, research by A/R/Tography method and pedagogical action research according to the methodology of Marie Fulková. With respect to the results of a previous bachelor thesis, the author turns attention to the subject of re-design as a possible solution to diverse intricacies occuring in school environment. The author also looks critically at contemporary DIY methods often used in arts education. The thesis also describes a re-design of a clothing artifact "Dinosaurs", an original work by the author, and reflections on realized didactic complexes, that are thematically bounded by the diploma thesis' assignment and elaboration. The aim of the diploma thesis is to map issues of re-design with focus to apparel, its didactic transformation and verification of practical functionality of the resulting didactic complex.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectStudenten_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectfashion designen_US
dc.subjectdesignen_US
dc.subjectbricolageen_US
dc.subjectpedagogical worken_US
dc.subjectDIYen_US
dc.subjectfashion magazinen_US
dc.subjectfashion blogen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectŽákcs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectoděvní designcs_CZ
dc.subjectdesigncs_CZ
dc.subjectbrikolážcs_CZ
dc.subjectpedagogické dílocs_CZ
dc.subjectDIYcs_CZ
dc.subjectčasopis o móděcs_CZ
dc.subjectblog o móděcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.titleRe-design učitele a žáka - Inspirace ze současného oděvního designu pro výtvarnou výchovucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-19
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId130822
dc.title.translatedHow to re-design the Teacher and the Student - Contemporary Fashion Design into Art Educationen_US
dc.contributor.refereeVelíšek, Martin
dc.identifier.aleph002065660
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools - Arten_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csv českém jazyce: Richterová, L. Re-design učitele a žáka (Inspirace ze současného oděvního designu pro výtvarnou výchovu) [Diplomová práce] Praha 2015 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 73 stran. (Přílohy: 13 souborů) Diplomová práce má charakter reflexivní studie založené na principech participačního výzkumu, výzkumu metodou A/R/Tography a pedagogického akčního výzkumu podle metodiky Marie Fulkové. S ohledem na výsledky předchozí bakalářské práce autorka obrací pozornost na problematiku re-designu jako možného způsobu řešení některých momentů, objevujících se ve školním prostředí. Autorka se v textu zároveň snaží kriticky nahlížet ve výtvarné výchově často využívané současné postupy DIY. Součástí textu je popis re-designového přepracování oděvního artefaktu "Dinosauři", které je autorčinou původní výtvarnou prací a reflexe realizovaných didaktických celků tematicky ohraničených zadáním a zpracováním diplomové práce. Cílem diplomové práce je zmapování problematiky re-designu se zaměřením na oděv, jeho didaktická transformace a ověření funkčnosti výsledného didaktického celku v praxi.cs_CZ
uk.abstract.enin english: Richterová, L. How to re-design the Teacher and the Student (Contemporary Fashion Design into Art Education) [Diploma thesis] Prague 2015 - Charles University, Faculty of Educatin, Department of Art Education, 73 pages. (Attachements: 13 files) The diploma thesis bears character of a reflective study, based on the principles of participative research, research by A/R/Tography method and pedagogical action research according to the methodology of Marie Fulková. With respect to the results of a previous bachelor thesis, the author turns attention to the subject of re-design as a possible solution to diverse intricacies occuring in school environment. The author also looks critically at contemporary DIY methods often used in arts education. The thesis also describes a re-design of a clothing artifact "Dinosaurs", an original work by the author, and reflections on realized didactic complexes, that are thematically bounded by the diploma thesis' assignment and elaboration. The aim of the diploma thesis is to map issues of re-design with focus to apparel, its didactic transformation and verification of practical functionality of the resulting didactic complex.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantSedlák, Michal
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990020656600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV