Zobrazit minimální záznam

E-learning in Czech non-school corporations
dc.contributor.advisorŠisler, Vít
dc.creatorBaslová, Jitka
dc.date.accessioned2021-03-26T17:44:48Z
dc.date.available2021-03-26T17:44:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80849
dc.description.abstractPráce pojednává o elektronickém vzdělávání zaměstnanců v českých organizacích (státních, soukromých i neziskových). Předmětem je spokojenost organizací s e-learningem, přínosy a problémy, které jsou v souvislosti s ním zaznamenávány, či formy e-learningu, které jsou pro české (mimoškolní) prostředí typické. V teoretické části práce je nejprve vysvětlen pojem e-learning a ve stručnosti jeho historie. Dále jsou uvedeny různé přístupy k dělení e-learningu a nejznámější formy elektronického vzdělávání. Jedna kapitola je věnována modelu učení Davida A. Kolba a jeho využití při zavádění e-learningu. Praktická část mapuje za pomoci dotazníkového šetření situaci elektronického vzdělávání v českém mimoškolním prostředí. Nejprve je uvedena metodologie a následně provedena analýza dat. Postupně je tak odpovídáno na sedm výzkumných otázek, které se snaží objasnit různé aspekty využívání e-learningu v českém mimoškolním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe overall theme of this thesis is the electronic training of employees (volunteers) in Czech non-school organizations. The main objects are the organizations' satisfaction with e-learning methods, benefits and obstacles that organizations face while implementing and using e-learning and forms of e-learning that are distinctive for Czech non-school environment. The theoretical part of the thesis is dedicated first to explaining the term "e-learning" and followed by its brief history. Subsequently, different approaches to classification of e-learning are summed up. One of the chapters follows the work of David A. Kolb - especially his theory of experiential learning including learning styles and their use in the development of e-learning in organization. In the practical part of the thesis the current state of e-learning in the Czech non-school organizations is explored (with the use of a survey). First, the methodology is presented, followed by an analysis of collected data and answering of seven stated research questions with the goal to clarify different aspects of the use of e-learning in Czech non-school organizations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecte-learning - employee training - Czech organizations - corporate training- modern technologies in education - non-profit organizations - public organizations - enterprises - David A. Kolben_US
dc.subjecte-learning - elektronické vzdělávání - školení zaměstnanců - firemnícs_CZ
dc.subjectpodnikové vzdělávání - moderní technologie ve vzdělávání - neziskové organizace - státní organizace - firmy - David A. Kolbcs_CZ
dc.titleE-learning v českém mimoškolním prostředícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-27
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId150943
dc.title.translatedE-learning in Czech non-school corporationsen_US
dc.contributor.refereeŠlerka, Josef
dc.identifier.aleph002070304
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce pojednává o elektronickém vzdělávání zaměstnanců v českých organizacích (státních, soukromých i neziskových). Předmětem je spokojenost organizací s e-learningem, přínosy a problémy, které jsou v souvislosti s ním zaznamenávány, či formy e-learningu, které jsou pro české (mimoškolní) prostředí typické. V teoretické části práce je nejprve vysvětlen pojem e-learning a ve stručnosti jeho historie. Dále jsou uvedeny různé přístupy k dělení e-learningu a nejznámější formy elektronického vzdělávání. Jedna kapitola je věnována modelu učení Davida A. Kolba a jeho využití při zavádění e-learningu. Praktická část mapuje za pomoci dotazníkového šetření situaci elektronického vzdělávání v českém mimoškolním prostředí. Nejprve je uvedena metodologie a následně provedena analýza dat. Postupně je tak odpovídáno na sedm výzkumných otázek, které se snaží objasnit různé aspekty využívání e-learningu v českém mimoškolním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe overall theme of this thesis is the electronic training of employees (volunteers) in Czech non-school organizations. The main objects are the organizations' satisfaction with e-learning methods, benefits and obstacles that organizations face while implementing and using e-learning and forms of e-learning that are distinctive for Czech non-school environment. The theoretical part of the thesis is dedicated first to explaining the term "e-learning" and followed by its brief history. Subsequently, different approaches to classification of e-learning are summed up. One of the chapters follows the work of David A. Kolb - especially his theory of experiential learning including learning styles and their use in the development of e-learning in organization. In the practical part of the thesis the current state of e-learning in the Czech non-school organizations is explored (with the use of a survey). First, the methodology is presented, followed by an analysis of collected data and answering of seven stated research questions with the goal to clarify different aspects of the use of e-learning in Czech non-school organizations. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantSlussareff, Michaela
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990020703040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV