Zobrazit minimální záznam

Research study about of the lifestyle patterns of Marshal Apparel's target group with the focus on a perception of fashion and trends as a means of self-expression
dc.contributor.advisorMaxa, Martin
dc.creatorŠlahař, Daniel
dc.date.accessioned2017-06-01T20:42:05Z
dc.date.available2017-06-01T20:42:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80695
dc.description.abstractTato bakalářská práce se snaží proniknout do mysli spotřebitelů a popsat vybrané charakteristiky životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a termíny spojené s módou a životním stylem, které slouží pro bližší pochopení dané problematiky. V další části práce je stručně popsána oděvní značka Marshal Apparel. Praktická část poté dává do souvislostí vymezené pojmy z teoretické části, které jsou aplikovány na cílovou skupinu. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky a zjištění kvalitativních a kvantitativních výzkumů, které byly uskutečněny pro bližší pochopení spotřebního chování a životního stylu cílové skupiny.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is aspiring to penetrate the minds of the consumers and to delineate chosen characteristics of the lifestyle of Marshal Apparel's target market. It will also focus on the preception of trends and fashion as means of self-expression. In the first section of the thesis, I will explain the basic expressions linked with fashion and lifestyle which help to further understand the given topic. In the next section, I will briefly describe the Marshal Apparel fashion label. The practical section then puts the theoretical expressions into practice and applies them to the target market. The last section of the thesis presents the results and the discoveries of the quantitative and qualitative research that was carried out to gain an understanding of the consumer behaviour and lifestyle of the target market.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMódacs_CZ
dc.subjectmarketing módních značekcs_CZ
dc.subjectživotní stylcs_CZ
dc.subjecttrendcs_CZ
dc.subjectspotřební chovánícs_CZ
dc.subjectstreetwearcs_CZ
dc.subjectMarshal Apparelcs_CZ
dc.subjectFashionen_US
dc.subjectfashion marketingen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.subjecttrenden_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectstreetwearen_US
dc.subjectMarshal Apparelen_US
dc.titleVýzkum životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádřenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166531
dc.title.translatedResearch study about of the lifestyle patterns of Marshal Apparel's target group with the focus on a perception of fashion and trends as a means of self-expressionen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
dc.identifier.aleph002092695
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se snaží proniknout do mysli spotřebitelů a popsat vybrané charakteristiky životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a termíny spojené s módou a životním stylem, které slouží pro bližší pochopení dané problematiky. V další části práce je stručně popsána oděvní značka Marshal Apparel. Praktická část poté dává do souvislostí vymezené pojmy z teoretické části, které jsou aplikovány na cílovou skupinu. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky a zjištění kvalitativních a kvantitativních výzkumů, které byly uskutečněny pro bližší pochopení spotřebního chování a životního stylu cílové skupiny.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis is aspiring to penetrate the minds of the consumers and to delineate chosen characteristics of the lifestyle of Marshal Apparel's target market. It will also focus on the preception of trends and fashion as means of self-expression. In the first section of the thesis, I will explain the basic expressions linked with fashion and lifestyle which help to further understand the given topic. In the next section, I will briefly describe the Marshal Apparel fashion label. The practical section then puts the theoretical expressions into practice and applies them to the target market. The last section of the thesis presents the results and the discoveries of the quantitative and qualitative research that was carried out to gain an understanding of the consumer behaviour and lifestyle of the target market.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020926950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV