Show simple item record

Amphibians - the Meaning for Men and their Use in School Education
dc.contributor.advisorHanel, Lubomír
dc.creatorVajnar, Tomáš
dc.date.accessioned2017-06-01T18:17:20Z
dc.date.available2017-06-01T18:17:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80044
dc.description.abstractPráce obsahuje literární rešerši o obojživelnících, jejich vztahu a významu pro člověka (morfologie, fyziologie, biologie, etologie, bioindikace, příčiny ohrožení a ochrana obojživelníků, mýty, toxikologie aj.). Obojživelníci jsou vyhodnoceni jako modelová skupina s ohledem na využitelnost v pedagogické praxi (biologie, ekologie, etologie, ochrana přírody, literatura aj.). Vybrány jsou příkladové exotické druhy nejvhodnější pro chov ve školách, uvede návody na chov a náměty na pozorování jejich životních projevů.cs_CZ
dc.description.abstractThis work contains a research on the class amphibia and evaluate the relationship between man and amphibians (morphology, physiology, biology, etology, bioindiation, threat and conservation of amphibians, myths, toxikology etc.). Amphibians are analyzed as a model group with respect of using them in educational praxis (model group of animals in education of biology, zoology, ecology, etology, nature protection, literature etc.). Exotic species are choosed as examples, which are best for care in schools. Here are made also manuals for breeding of selected less demanding species in aquarium or aqua-terrarium conditions and for observing their life histories.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectobojživelnícics_CZ
dc.subjectvýznam pro člověkacs_CZ
dc.subjectvyužití v pedagogicecs_CZ
dc.subjectamphibiansen_US
dc.subjectimportance for menen_US
dc.subjectutilization in educationen_US
dc.titleObojživelníci - význam pro člověka a jejich využití v pedagogické praxics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId119292
dc.title.translatedAmphibians - the Meaning for Men and their Use in School Educationen_US
dc.contributor.refereeAndreska, Jan
dc.identifier.aleph002103841
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Dějepis se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - History Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Dějepis se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - History Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce obsahuje literární rešerši o obojživelnících, jejich vztahu a významu pro člověka (morfologie, fyziologie, biologie, etologie, bioindikace, příčiny ohrožení a ochrana obojživelníků, mýty, toxikologie aj.). Obojživelníci jsou vyhodnoceni jako modelová skupina s ohledem na využitelnost v pedagogické praxi (biologie, ekologie, etologie, ochrana přírody, literatura aj.). Vybrány jsou příkladové exotické druhy nejvhodnější pro chov ve školách, uvede návody na chov a náměty na pozorování jejich životních projevů.cs_CZ
uk.abstract.enThis work contains a research on the class amphibia and evaluate the relationship between man and amphibians (morphology, physiology, biology, etology, bioindiation, threat and conservation of amphibians, myths, toxikology etc.). Amphibians are analyzed as a model group with respect of using them in educational praxis (model group of animals in education of biology, zoology, ecology, etology, nature protection, literature etc.). Exotic species are choosed as examples, which are best for care in schools. Here are made also manuals for breeding of selected less demanding species in aquarium or aqua-terrarium conditions and for observing their life histories.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021038410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV