dc.contributor.advisor | Šírová, Eva | |
dc.creator | Baláková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T22:10:32Z | |
dc.date.available | 2018-10-29T22:10:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/80024 | |
dc.description.abstract | Předkládaná mnohopřípadová studie z oblasti psychologie sportu se zaměřuje na úkoly a dovednosti sportovního trenéra. Trenérovy dobré komunikační dovednosti přispívají k výkonu a osobnímu rozvoji svěřenců, stejně tak k vytváření dobrého kontaktu se svěřenci a nastavení příznivého tréninkového a motivačního klimatu. Cílem této mnohopřípadové studie je využít metodu Videotrénink interakcí za účelem rozvoje komunikačních dovedností trenérů a následně ohodnotit efekt této intervence. Příspěvek napomáhá k rozšíření počtu aplikačních oblastí metody Videotrénink interakcí a ukazuje směr, jakým je možno pracovat na vzdělávání a rozvoji sportovních trenérů. Klíčová slova: Videotrénink interakcí, intervence, dovednosti trenéra, interakce | cs_CZ |
dc.description.abstract | This multiple case study relates to the field of sport psychology describing coach's tasks and skills. Good communication skills contribute to performance enhancement, personal growth, and good interpersonal relationship and also to positive training and motivational climate. The aim of this multiple case study is to use the Video Interaction Training method for working with coaches in order to develop their communication skills and consequently evaluate utility of this method. This study helps to increase the number of Video Interaction Training application areas and shows the direction how it is possible to educate coaches and improve their skills. Key words: Video Interaction Training, intervention, coach's skills, interaction | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Video Interaction Training | en_US |
dc.subject | intervention | en_US |
dc.subject | coach's skills | en_US |
dc.subject | interaction | en_US |
dc.subject | Videotrénink interakcí | cs_CZ |
dc.subject | intervence | cs_CZ |
dc.subject | dovednosti trenéra | cs_CZ |
dc.subject | interakce | cs_CZ |
dc.title | Komunikační dovednosti mládežnického trenéra volejbalu a jejich rozvoj metodou VTI | cs_CZ |
dc.type | dizertační práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-02 | |
dc.description.department | Department of Psychology | en_US |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 102849 | |
dc.title.translated | Communication skills of youth volleyball coach and their development by VIG | en_US |
dc.contributor.referee | Gillernová, Ilona | |
dc.contributor.referee | Šafář, Michal | |
dc.identifier.aleph | 002091235 | |
thesis.degree.name | Ph.D. | |
thesis.degree.level | doktorské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theory of Psychology | en_US |
thesis.degree.discipline | Obecná psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | dizertační práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Psychology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná psychologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theory of Psychology | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná mnohopřípadová studie z oblasti psychologie sportu se zaměřuje na úkoly a dovednosti sportovního trenéra. Trenérovy dobré komunikační dovednosti přispívají k výkonu a osobnímu rozvoji svěřenců, stejně tak k vytváření dobrého kontaktu se svěřenci a nastavení příznivého tréninkového a motivačního klimatu. Cílem této mnohopřípadové studie je využít metodu Videotrénink interakcí za účelem rozvoje komunikačních dovedností trenérů a následně ohodnotit efekt této intervence. Příspěvek napomáhá k rozšíření počtu aplikačních oblastí metody Videotrénink interakcí a ukazuje směr, jakým je možno pracovat na vzdělávání a rozvoji sportovních trenérů. Klíčová slova: Videotrénink interakcí, intervence, dovednosti trenéra, interakce | cs_CZ |
uk.abstract.en | This multiple case study relates to the field of sport psychology describing coach's tasks and skills. Good communication skills contribute to performance enhancement, personal growth, and good interpersonal relationship and also to positive training and motivational climate. The aim of this multiple case study is to use the Video Interaction Training method for working with coaches in order to develop their communication skills and consequently evaluate utility of this method. This study helps to increase the number of Video Interaction Training application areas and shows the direction how it is possible to educate coaches and improve their skills. Key words: Video Interaction Training, intervention, coach's skills, interaction | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | P | |
dc.identifier.lisID | 990020912350106986 | |