Zobrazit minimální záznam

Motivation Analysis of Fitness Center Clients
dc.contributor.advisorStackeová, Daniela
dc.creatorVystrčil, Martin
dc.date.accessioned2017-03-30T18:19:33Z
dc.date.available2017-03-30T18:19:33Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8000
dc.description.abstractNázev: Analýza motivace návštěvníků fitness center. Cíle práce: Zmapovat a analyzovat motivaci návštěvníků velkých fitness komplexů typických pro velké město, jakým je fitness centrum Factory Pro v Praze. Metoda: Pro sběr dat jsme použili dotazníkovou metodu ve fitness centrech Factory Pro v Praze. K vyhodnocení dat byla použita statistická metoda v programu Microsoft Excel, ve kterém byly následně vytvořeny grafy, které motivy návštěvm'ků fitness center inventarizují. Výsledky: Získané výsledky ukazují skladbu motivační struktury a hierarchii motivů návštěvníků fitness komplexů v Praze. Částečně charakterizují návštěvníky, jejich životní styl, tělesné sebepojetí, fitness život a vyhodnocují rozdíly motivace ve fitness, ve vztahu k pohlaví a věku. Klíčová slova: motivace, sebepojetí, tělesné sebepojetí, motivace k pohybové aktivitě, fitness, motivace ve fitness 2cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Motivation offitness centers' visitors analysis. Objective of the work: To map and analyse visitors' motivation of the big typical fitness complexes in the large cítíes. e.g. Factory Pro in Prague. Metodology: We used for the collection ofthe data metodology of questionnaire in the fitness centers Factory Pro in Prague. The statistical method of Microsoft Excel was used for an evaluation ofthe data. Results: The results show motivation structure and hierarchy of motives of the fitness complexes' visitors in Prague. They partly characterise the visitors, their life style, Self- concept, fitness life and evaluate the differencies of motivation in fitness, in connection with sex and age. Keywords: motivation, Self-concept, body ímage, motivatíon m physícal activíty, fitness, motivation in fitness 3en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleAnalýza motivace návštěvníků fitness centercs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-20
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29598
dc.title.translatedMotivation Analysis of Fitness Center Clientsen_US
dc.contributor.refereeChalupová, Eva
dc.identifier.aleph000891275
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Analýza motivace návštěvníků fitness center. Cíle práce: Zmapovat a analyzovat motivaci návštěvníků velkých fitness komplexů typických pro velké město, jakým je fitness centrum Factory Pro v Praze. Metoda: Pro sběr dat jsme použili dotazníkovou metodu ve fitness centrech Factory Pro v Praze. K vyhodnocení dat byla použita statistická metoda v programu Microsoft Excel, ve kterém byly následně vytvořeny grafy, které motivy návštěvm'ků fitness center inventarizují. Výsledky: Získané výsledky ukazují skladbu motivační struktury a hierarchii motivů návštěvníků fitness komplexů v Praze. Částečně charakterizují návštěvníky, jejich životní styl, tělesné sebepojetí, fitness život a vyhodnocují rozdíly motivace ve fitness, ve vztahu k pohlaví a věku. Klíčová slova: motivace, sebepojetí, tělesné sebepojetí, motivace k pohybové aktivitě, fitness, motivace ve fitness 2cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Motivation offitness centers' visitors analysis. Objective of the work: To map and analyse visitors' motivation of the big typical fitness complexes in the large cítíes. e.g. Factory Pro in Prague. Metodology: We used for the collection ofthe data metodology of questionnaire in the fitness centers Factory Pro in Prague. The statistical method of Microsoft Excel was used for an evaluation ofthe data. Results: The results show motivation structure and hierarchy of motives of the fitness complexes' visitors in Prague. They partly characterise the visitors, their life style, Self- concept, fitness life and evaluate the differencies of motivation in fitness, in connection with sex and age. Keywords: motivation, Self-concept, body ímage, motivatíon m physícal activíty, fitness, motivation in fitness 3en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990008912750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV