Srovnání mediální prezentace Tatranu Omlux Střešovice a 1. SC WOOW Vítkovice
The comparison of media presentation of Tatran Omlux Střešovice and media presentation of 1. SC WOOW Vítkovice
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79999Identifikátory
SIS: 152392
Kolekce
- Kvalifikační práce [16295]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trunečka, Ondřej
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Žurnalistika
Katedra / ústav / klinika
Katedra žurnalistiky
Datum obhajoby
16. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Florbal, sportovní žurnalistika, mediální obraz, Vítkovice, Tatran StřešoviceKlíčová slova (anglicky)
Floorball, sport journalism, media image, Vítkovice, Tartan StřešoviceTato bakalářská práce se zabývá problematikou mediální prezentace dvou českých florbalových týmů, Tatranu Omlux Střešovice a 1. SC WOOW Vítkovice, ve vybraných českých celostátních médiích. Tato mužstva byla vybrána, protože se jedná o dva historicky nejúspěšnější kluby v České republice. Mediální obraz obou týmů bude analyzován v denících Mladá fronta DNES, Právo a Sport. Zastoupeny budou také zpravodajské portály idnes.cz a sport.cz. Pro analýzu jsou vybrány sezony 2011/2012 a 2012/2013. Na mediálním obraze těchto dvou týmů bude také možno demonstrovat základní rysy mediálního obrazu florbalu obecně v českých médiích. Jedná se o jeden z nejrychleji se rozvíjejících sportů u nás a bude zajímavé sledovat, jakou pozornost mu věnují česká média.
My bachelor thesis is focused on media presentation of two Czech floorball teams, Tartan Omlux Střešovice and 1. SC WOOW Vítkovice, in specific national media. These two teams were chosen, because they are the most successful in Czech history. Media image of these two clubs will be analyzed in newspapers Mladá fronta DNES, Právo and Sport and also in news servers idnes.cz and sport.cz. For analysis have been chosen seasons 2011/2012 and 2012/2013. On media image of these two teams we can also demonstrate basic features of media image of floorball in general. This young sport is more and more popular every year in our country and is important to analyze its position in Czech media.