Show simple item record

The communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republic
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorSteinbergerová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-06-01T18:01:16Z
dc.date.available2017-06-01T18:01:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79971
dc.description.abstractBakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii organizace a její mise. Dále práce pokračuje oddílem o roli marketingu v neziskové organizaci a definováním marketingových cílů organizace Movember Foundation. Následně se bakalářská práce věnuje rozboru komunikační strategie organizace v České republice. Součástí této kapitoly je také analýza cílových skupin neziskové organizace, identifikace konkurenčních neziskových organizací a situační analýza o povědomí mužské rakoviny v ČR. Dále jsou v práci analyzovány komunikační aktivity organizace, jež jsou rozděleny do dvou časových období: období let 2009-2012 a 2013-2015. Předposlední oddíl bakalářské práce je věnovaný vlastnímu výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak vysoké je povědomí o organizace v České republice a zda je tato organizace vnímána Čechy jako důvěryhodná. Kromě toho tento výzkum odpoví také na to, zda se organizaci během jejího sedmiletého působení podařilo zvýšit povědomí o mužské rakovině v české populaci. Závěrečný oddíl je věnován doporučení, jak může nezisková organizace Movember Foundation zlepšit svou komunikační strategii.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republic presents international nonprofit organization which focuses on men's health. The first part of thesis focuses on history of the organization and its missions. The thesis continues with a chapter in which is explained the role of marketing in nonprofit organizations then marketing goals in the organization are defined. The next part of the thesis is concentrated on communication strategy of the organization in the Czech Republic. This part also analyzes who are target audiences and defines competitors among other nonprofit organizations within the same area of interest. Furthermore this chapter presents communication activities in two time periods: 2009- 2012 and 2013-2015 and analyses them. The next part concerns author's own research, which will reveal awareness of the organization in the Czech Republic. Moreover research will show if Czechs consider the organization as trustworthy institution or not. In addition to that, research will disclose if the organization was successful in terms of increasing the awareness of male's cancer during the 7- year-period of its presence in the Czech Republic. The last chapter of the thesis recommends how Movember Foundation can improve its...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMovember Foundationcs_CZ
dc.subjectnezisková organizacecs_CZ
dc.subjectnadacecs_CZ
dc.subjectmarketingovács_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectpovědomícs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectmužics_CZ
dc.subjectrakovinacs_CZ
dc.subjectprostatacs_CZ
dc.subjectMovember Foundationen_US
dc.subjectnonprofit organizationen_US
dc.subjectcharityen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectawarenessen_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectmenen_US
dc.subjectcanceren_US
dc.subjectprostateen_US
dc.titleKomunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166502
dc.title.translatedThe communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph002092688
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii organizace a její mise. Dále práce pokračuje oddílem o roli marketingu v neziskové organizaci a definováním marketingových cílů organizace Movember Foundation. Následně se bakalářská práce věnuje rozboru komunikační strategie organizace v České republice. Součástí této kapitoly je také analýza cílových skupin neziskové organizace, identifikace konkurenčních neziskových organizací a situační analýza o povědomí mužské rakoviny v ČR. Dále jsou v práci analyzovány komunikační aktivity organizace, jež jsou rozděleny do dvou časových období: období let 2009-2012 a 2013-2015. Předposlední oddíl bakalářské práce je věnovaný vlastnímu výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak vysoké je povědomí o organizace v České republice a zda je tato organizace vnímána Čechy jako důvěryhodná. Kromě toho tento výzkum odpoví také na to, zda se organizaci během jejího sedmiletého působení podařilo zvýšit povědomí o mužské rakovině v české populaci. Závěrečný oddíl je věnován doporučení, jak může nezisková organizace Movember Foundation zlepšit svou komunikační strategii.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republic presents international nonprofit organization which focuses on men's health. The first part of thesis focuses on history of the organization and its missions. The thesis continues with a chapter in which is explained the role of marketing in nonprofit organizations then marketing goals in the organization are defined. The next part of the thesis is concentrated on communication strategy of the organization in the Czech Republic. This part also analyzes who are target audiences and defines competitors among other nonprofit organizations within the same area of interest. Furthermore this chapter presents communication activities in two time periods: 2009- 2012 and 2013-2015 and analyses them. The next part concerns author's own research, which will reveal awareness of the organization in the Czech Republic. Moreover research will show if Czechs consider the organization as trustworthy institution or not. In addition to that, research will disclose if the organization was successful in terms of increasing the awareness of male's cancer during the 7- year-period of its presence in the Czech Republic. The last chapter of the thesis recommends how Movember Foundation can improve its...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020926880106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV