Zobrazit minimální záznam

New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorNěmcová, Markéta
dc.date.accessioned2017-06-01T17:59:30Z
dc.date.available2017-06-01T17:59:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79962
dc.description.abstract(abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání technik online marketingu ve spojitosti s digitální brandovou strategií. Využitím specifických online platforem se společnost ŠKODA AUTO a.s. snaží představit značku lidem, kteří ji doposud neznali a propojit ji ještě více se sponzoringem společnosti. Cílem práce je přiblížit vybrané druhy komunikačních aktivit, popsat princip jejich fungování, zanalyzovat strategii, která je za jejich kreativou, následně zanalyzovat úspěšnost těchto kanálů a na základě dostupných dat poté doporučit případné změny v komunikační strategii.cs_CZ
dc.description.abstractŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online marketing alongside with digital brand strategy. Using specific online platforms, the ŠKODA AUTO company tries to introduce the brand to people who do not know the brand yet and tries to connect it more with the sponzorship of the company. The aim is to familiarize the reader with the selected types of communication activities, to describe the principles of their functioning and to analyze the strategy that is behind the creativity. Then to analyze the success of these channels, the available data and to recommend possible changes in the communication strategy.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectautomobilový průmyslcs_CZ
dc.subjectdigitální strategiecs_CZ
dc.subjectinovacecs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjectautomotiveindustryen_US
dc.subjectdigital strategyen_US
dc.subjectinovationen_US
dc.subjectbranden_US
dc.titleNové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166489
dc.title.translatedNew trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.en_US
dc.contributor.refereeSoukeník, Štěpán
dc.identifier.aleph002092778
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání technik online marketingu ve spojitosti s digitální brandovou strategií. Využitím specifických online platforem se společnost ŠKODA AUTO a.s. snaží představit značku lidem, kteří ji doposud neznali a propojit ji ještě více se sponzoringem společnosti. Cílem práce je přiblížit vybrané druhy komunikačních aktivit, popsat princip jejich fungování, zanalyzovat strategii, která je za jejich kreativou, následně zanalyzovat úspěšnost těchto kanálů a na základě dostupných dat poté doporučit případné změny v komunikační strategii.cs_CZ
uk.abstract.enŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online marketing alongside with digital brand strategy. Using specific online platforms, the ŠKODA AUTO company tries to introduce the brand to people who do not know the brand yet and tries to connect it more with the sponzorship of the company. The aim is to familiarize the reader with the selected types of communication activities, to describe the principles of their functioning and to analyze the strategy that is behind the creativity. Then to analyze the success of these channels, the available data and to recommend possible changes in the communication strategy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020927780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV