Zobrazit minimální záznam

The introduction of video content in Economia
dc.contributor.advisorČermák, Miloš
dc.creatorChňoupková, Denisa
dc.date.accessioned2017-06-01T17:52:35Z
dc.date.available2017-06-01T17:52:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79930
dc.description.abstractBakalářská práce Zavedení videoobsahu v Economii se zabývá jedním ze zásadních mediálních trendů současnosti, a to stále rostoucím akcentem internetových vydavatelů na rozvoj a výrobu videoobsahu. Tento fenomén autorka ilustruje na jednom příkladu z českého prostředí, konkrétně na příkladu vydavatelství Economia, které se v posledních dvou letech na videoprodukci zaměřilo a svou nabídku audiovizuálních obsahů soustavně rozšiřuje. Teoretická část této práce popisuje jevy, které k expanzi online videí značně přispěly. Primárně je to digitalizace médií a z ní plynoucí konvergence. Mimo to pak nástup internetu a vznik a rozvoj nových digitálních médií. Dále se v této části autorka věnuje charakteristikám internetového videa a jeho jednotlivých typů a v neposlední řadě shrnuje aspekty, které motivují mediální domy k investicím do oblasti videa. Praktickou část práce tvoří případová studie videoprodukce vydavatelství Economia. Autorka popisuje postupné zavádění videoobsahu, vznik kanálu DVTV a především pak platformy Aktuálně.TV, která veškerou videoprodukci Economie zastřešuje. Následně charakterizuje vzhled a uživatelské rozhraní platformy a rozebírá jednotlivé pořady, které nabízí. Na závěr autorka popisuje, jakým způsobem se v Economii s videem pracuje, jaké jsou postupy při produkci a postprodukci...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis The introduction of video content in Economia deals with one of the essential media trends today, namely growing emphasis of online publishers on the development and production of video content. The author illustrates this phenomenon on the example from the Czech environment, concretely on the example of the publishing house Economia, which in the last two years focused on video production and its range of audio-visual content is constantly expanding. Theoretical part of the thesis describes the phenomena that greatly contributed to the expansion of videos. Primarily, it is the media digitization and also the convergence; furthermore the development of the internet and the emergence and development of new digital media. The author also describes the characteristics of internet video and its various types and finally summarizes the aspects that motivate publishing houses to invest in video content. The practical part is focused on video production of the Economia. The author describes the gradual introduction of video content, the birth of the channel DVTV and last but not least the birth of the Aktuálně.TV - a platform that unites all of the Economia video production. In addition, the author characterizes the look and user interface of the platform and analyses its programs. In...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVideocs_CZ
dc.subjectVideo on Demandcs_CZ
dc.subjectonlinecs_CZ
dc.subjectEconomiacs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectnová mediacs_CZ
dc.subjectmultimédiacs_CZ
dc.subjectdigitalizacecs_CZ
dc.subjectkonvergencecs_CZ
dc.subjectVideoen_US
dc.subjectVideo on Demanden_US
dc.subjectonlineen_US
dc.subjectEconomiaen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectmultimediaen_US
dc.subjectdigitizationen_US
dc.subjectconvergenceen_US
dc.titleZavedení videoobsahu v Economiics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-15
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166644
dc.title.translatedThe introduction of video content in Economiaen_US
dc.contributor.refereeTrunečka, Ondřej
dc.identifier.aleph002092891
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Zavedení videoobsahu v Economii se zabývá jedním ze zásadních mediálních trendů současnosti, a to stále rostoucím akcentem internetových vydavatelů na rozvoj a výrobu videoobsahu. Tento fenomén autorka ilustruje na jednom příkladu z českého prostředí, konkrétně na příkladu vydavatelství Economia, které se v posledních dvou letech na videoprodukci zaměřilo a svou nabídku audiovizuálních obsahů soustavně rozšiřuje. Teoretická část této práce popisuje jevy, které k expanzi online videí značně přispěly. Primárně je to digitalizace médií a z ní plynoucí konvergence. Mimo to pak nástup internetu a vznik a rozvoj nových digitálních médií. Dále se v této části autorka věnuje charakteristikám internetového videa a jeho jednotlivých typů a v neposlední řadě shrnuje aspekty, které motivují mediální domy k investicím do oblasti videa. Praktickou část práce tvoří případová studie videoprodukce vydavatelství Economia. Autorka popisuje postupné zavádění videoobsahu, vznik kanálu DVTV a především pak platformy Aktuálně.TV, která veškerou videoprodukci Economie zastřešuje. Následně charakterizuje vzhled a uživatelské rozhraní platformy a rozebírá jednotlivé pořady, které nabízí. Na závěr autorka popisuje, jakým způsobem se v Economii s videem pracuje, jaké jsou postupy při produkci a postprodukci...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis The introduction of video content in Economia deals with one of the essential media trends today, namely growing emphasis of online publishers on the development and production of video content. The author illustrates this phenomenon on the example from the Czech environment, concretely on the example of the publishing house Economia, which in the last two years focused on video production and its range of audio-visual content is constantly expanding. Theoretical part of the thesis describes the phenomena that greatly contributed to the expansion of videos. Primarily, it is the media digitization and also the convergence; furthermore the development of the internet and the emergence and development of new digital media. The author also describes the characteristics of internet video and its various types and finally summarizes the aspects that motivate publishing houses to invest in video content. The practical part is focused on video production of the Economia. The author describes the gradual introduction of video content, the birth of the channel DVTV and last but not least the birth of the Aktuálně.TV - a platform that unites all of the Economia video production. In addition, the author characterizes the look and user interface of the platform and analyses its programs. In...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020928910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV