Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of company Shoptet with focus on the online channels
dc.contributor.advisorMáchová, Eva
dc.creatorŠtěpka, Lukáš
dc.date.accessioned2017-06-01T17:52:01Z
dc.date.available2017-06-01T17:52:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79927
dc.description.abstractBakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled na toto poměrně široké téma, jehož význam dlouhodobě roste a týká se již všech společností nezávisle na jejich velikosti. Autor se snaží oblast, která se v současné době diverzifikuje do stále menších podoborů, uchopit jako celek a poukázat na souvislosti mezi nimi. V úvodní části práce stručně představuje teorii marketingové komunikace obecně a následně ji aplikuje na příklad vybrané společnosti. Deskriptivní metodou rozebírá jednotlivé kanály a marketingové techniky, které společnost Shoptet ve své komunikaci využívá a zasazuje je do kontextu obecných trendů a znalostí v této oblasti. Cílem je vytvořit celistvý popis marketingové komunikace společnosti včetně zhodnocení její úrovně, který je aplikovatelný při plánování nebo hodnocení komunikace jiných srovnatelných subjektů.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor thesis analyzes possibilities for marketing communication of Shoptet (e-commerce developing company) via online channels which are mainly used because of the industry the company operates in. The task of the thesis is to offer a comprehensive look at this wide topic, whose importance has been growing and all companies regardless of their size use it. The author tries to grasp this area, which is currently diversifying into smaller sub-sections, as a one and show the connections between the sub- sections. The first part briefly sums the theory of marketing communications in general and subsequently applies those theories on the company. Descriptive method is used for analyzing various channels and marketing techniques that the company uses in its communications, and puts them into the context of general trends and knowledge in this area. The aim is to create a coherent description of marketing communications, including assessment of its level, which is applicable to the planning and evaluating the communication of other comparable entities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjecte-commercecs_CZ
dc.subjectPPC reklamacs_CZ
dc.subjectobsahový marketingcs_CZ
dc.subjectwebová analytikacs_CZ
dc.subjectonline communicationen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectPPC advertisementen_US
dc.subjectcontent marketingen_US
dc.subjectweb analyticsen_US
dc.titleMarketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanálycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166540
dc.title.translatedMarketing communication of company Shoptet with focus on the online channelsen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph002092685
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled na toto poměrně široké téma, jehož význam dlouhodobě roste a týká se již všech společností nezávisle na jejich velikosti. Autor se snaží oblast, která se v současné době diverzifikuje do stále menších podoborů, uchopit jako celek a poukázat na souvislosti mezi nimi. V úvodní části práce stručně představuje teorii marketingové komunikace obecně a následně ji aplikuje na příklad vybrané společnosti. Deskriptivní metodou rozebírá jednotlivé kanály a marketingové techniky, které společnost Shoptet ve své komunikaci využívá a zasazuje je do kontextu obecných trendů a znalostí v této oblasti. Cílem je vytvořit celistvý popis marketingové komunikace společnosti včetně zhodnocení její úrovně, který je aplikovatelný při plánování nebo hodnocení komunikace jiných srovnatelných subjektů.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor thesis analyzes possibilities for marketing communication of Shoptet (e-commerce developing company) via online channels which are mainly used because of the industry the company operates in. The task of the thesis is to offer a comprehensive look at this wide topic, whose importance has been growing and all companies regardless of their size use it. The author tries to grasp this area, which is currently diversifying into smaller sub-sections, as a one and show the connections between the sub- sections. The first part briefly sums the theory of marketing communications in general and subsequently applies those theories on the company. Descriptive method is used for analyzing various channels and marketing techniques that the company uses in its communications, and puts them into the context of general trends and knowledge in this area. The aim is to create a coherent description of marketing communications, including assessment of its level, which is applicable to the planning and evaluating the communication of other comparable entities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020926850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV