Show simple item record

Application of social media in broadcast jouranlism (regarding Český rozhlas)
dc.contributor.advisorMaršík, Josef
dc.creatorSikora, Rostislav
dc.date.accessioned2017-06-01T17:48:03Z
dc.date.available2017-06-01T17:48:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79906
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí v rozhlasové žurnalistice. Teoretická část popisuje sociální platformy, které jsou v České republice využívány na denní bázi jak širokou veřejností, tak zpravodajskými rozhlasovými stanicemi. Teoreticky je charakterizuje a vysvětluje jejich účel. Kromě sociálních sítí jsou v teoretické části popsány jevy úzce spjaty s novými digitálními technologiemi. Jde o pojmy konvergence a participativní kultury. Praktická část je zaměřena na využívání jednotlivých sítí v rozhlasové praxi, konkrétně analyzuje prezenci Českého rozhlasu na sociálních platformách. Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou sociální sítě v rozhlase využívány a jakou jim rozhlasová žurnalistika přikládá důležitost.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis analyzes the use of social media in radio journalism. The theoretical part describes social platforms that are widely used in the Czech Republic by both public and radio broadcasting companies on a daily basis. The first part theoretically characterizes each social media and describes its purpose. It also reveals phenomenons closely adherent to new digital technologies. Specifically convergence and participative culture. The practical part focuses on practices of radio journalism regarding its social media platforms. It particularly analyzes social media presence of Český rozhlas (the public broadcaster). The aim of this bachelor thesis is to find out up to what degree radio uses social media and to find out their importance in radio journalism.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectkonvergencecs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectGoogle+cs_CZ
dc.subjectYouTubecs_CZ
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectconvergenceen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectGoogle+en_US
dc.subjectYouTubeen_US
dc.titleVyužití sociálních sítí v rozhlasové žurnalistice (se zvláštním ohledem na Český rozhlas)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-15
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166778
dc.title.translatedApplication of social media in broadcast jouranlism (regarding Český rozhlas)en_US
dc.contributor.refereeSlanec, Jaroslav
dc.identifier.aleph002092887
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí v rozhlasové žurnalistice. Teoretická část popisuje sociální platformy, které jsou v České republice využívány na denní bázi jak širokou veřejností, tak zpravodajskými rozhlasovými stanicemi. Teoreticky je charakterizuje a vysvětluje jejich účel. Kromě sociálních sítí jsou v teoretické části popsány jevy úzce spjaty s novými digitálními technologiemi. Jde o pojmy konvergence a participativní kultury. Praktická část je zaměřena na využívání jednotlivých sítí v rozhlasové praxi, konkrétně analyzuje prezenci Českého rozhlasu na sociálních platformách. Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou sociální sítě v rozhlase využívány a jakou jim rozhlasová žurnalistika přikládá důležitost.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis analyzes the use of social media in radio journalism. The theoretical part describes social platforms that are widely used in the Czech Republic by both public and radio broadcasting companies on a daily basis. The first part theoretically characterizes each social media and describes its purpose. It also reveals phenomenons closely adherent to new digital technologies. Specifically convergence and participative culture. The practical part focuses on practices of radio journalism regarding its social media platforms. It particularly analyzes social media presence of Český rozhlas (the public broadcaster). The aim of this bachelor thesis is to find out up to what degree radio uses social media and to find out their importance in radio journalism.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV