Zobrazit minimální záznam

Assessment of headmasters by school founders
dc.contributor.advisorLisnerová, Romana
dc.creatorVodrážková, Eva
dc.date.accessioned2017-06-01T17:18:53Z
dc.date.available2017-06-01T17:18:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79779
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení ředitelů škol z pozice jejich zřizovatelů. Zabývá se zejména zjišťováním způsobů hodnocení, vymezováním kritérií hodnocení a celkovým přístupem zřizovatelů ke zjišťování kvality práce ředitelů škol. Hlavním cílem je vytvořit přehled zřizovateli nejčastěji používaných forem hodnocení ředitelů škol. Dílčími cíli je zjistit a porovnat různé přístupy k hodnocení ředitelů škol různými zřizovateli v regionu hlavního města Prahy. Zmapovat a porovnat co považují zřizovatelé ve kvalitě práce ředitelů jako prioritní a čemu nepřikládají přílišný význam. Zjistit, zda mají zřizovatelé stanovena kritéria pro hodnocení ředitelů a zda jsou ředitelům známa či někde zveřejněna. V jakém časovém horizontu je hodnocení ředitelů zřizovateli prováděno a jaké formy hodnocení jsou považovány za motivační. Teoretická část je zaměřena na vymezení a přiblížení základních pojmů, které s problematikou hodnocení ředitelů škol přímo souvisejí. V této části práce je věnována pozornost teoretickým poznatkům o způsobu a možnosti hodnocení, jeho typům, formám a nástrojům. Dále pak je vymezen pojem ředitel školy po stránce zákonné, jeho pravomoc, role a kompetence a také pojem zřizovatel. Praktická část se zabývá empirickým šetřením formou dotazníků pro ředitele škol a zřizovatele....cs_CZ
dc.description.abstractMy diploma thesis is focused on the evaluation of headmasters by their school founders. It deals mainly with identifying the ways of evaluation, defining evaluation criteria and the overall approach to the assessment of the quality of headmasters' work. The aim is to create for a school founder an overview of the most commonly used forms of evaluation of headmasters. My work seeks to identify and compare different approaches to evaluation of headmasters by different school founders in the Prague region. My goal is to map and compare which criteria are considered to be crucial in evaluation of headmasters. Firstly, I would like to determine whether school founders have determined criteria for assessment of headmasters; secondly whether these criteria are familiar to headmasters, or whether they are possibly published. Next, I would like to present the schedule in which evaluation of headmasters is carried out and which forms of assessment are considered as motivational. The theoretical part of the work is focused on defining and describing basic concepts which are directly related to the issue regarding evaluation of headmasters. This part of the work is dedicated to theoretical pieces of knowledge concerning methods and possibilities of evaluation, its types, forms and tools. Furthermore, it...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectŘeditel školycs_CZ
dc.subjectzřizovatelcs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectkritéria hodnocenícs_CZ
dc.subjectkompetence ředitelů školcs_CZ
dc.subjectHeadmasteren_US
dc.subjectschool founderen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectevaluation criteriaen_US
dc.subjectcompetences of headmastersen_US
dc.titleHodnocení ředitelů škol zřizovatelics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-04
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId151716
dc.title.translatedAssessment of headmasters by school foundersen_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph002026237
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení ředitelů škol z pozice jejich zřizovatelů. Zabývá se zejména zjišťováním způsobů hodnocení, vymezováním kritérií hodnocení a celkovým přístupem zřizovatelů ke zjišťování kvality práce ředitelů škol. Hlavním cílem je vytvořit přehled zřizovateli nejčastěji používaných forem hodnocení ředitelů škol. Dílčími cíli je zjistit a porovnat různé přístupy k hodnocení ředitelů škol různými zřizovateli v regionu hlavního města Prahy. Zmapovat a porovnat co považují zřizovatelé ve kvalitě práce ředitelů jako prioritní a čemu nepřikládají přílišný význam. Zjistit, zda mají zřizovatelé stanovena kritéria pro hodnocení ředitelů a zda jsou ředitelům známa či někde zveřejněna. V jakém časovém horizontu je hodnocení ředitelů zřizovateli prováděno a jaké formy hodnocení jsou považovány za motivační. Teoretická část je zaměřena na vymezení a přiblížení základních pojmů, které s problematikou hodnocení ředitelů škol přímo souvisejí. V této části práce je věnována pozornost teoretickým poznatkům o způsobu a možnosti hodnocení, jeho typům, formám a nástrojům. Dále pak je vymezen pojem ředitel školy po stránce zákonné, jeho pravomoc, role a kompetence a také pojem zřizovatel. Praktická část se zabývá empirickým šetřením formou dotazníků pro ředitele škol a zřizovatele....cs_CZ
uk.abstract.enMy diploma thesis is focused on the evaluation of headmasters by their school founders. It deals mainly with identifying the ways of evaluation, defining evaluation criteria and the overall approach to the assessment of the quality of headmasters' work. The aim is to create for a school founder an overview of the most commonly used forms of evaluation of headmasters. My work seeks to identify and compare different approaches to evaluation of headmasters by different school founders in the Prague region. My goal is to map and compare which criteria are considered to be crucial in evaluation of headmasters. Firstly, I would like to determine whether school founders have determined criteria for assessment of headmasters; secondly whether these criteria are familiar to headmasters, or whether they are possibly published. Next, I would like to present the schedule in which evaluation of headmasters is carried out and which forms of assessment are considered as motivational. The theoretical part of the work is focused on defining and describing basic concepts which are directly related to the issue regarding evaluation of headmasters. This part of the work is dedicated to theoretical pieces of knowledge concerning methods and possibilities of evaluation, its types, forms and tools. Furthermore, it...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990020262370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV